رئیس و معاونان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از نمایشگاه کارآفرینی کانون صاحب‌الزمان (عج) ورامین بازدید کردند
رئيس و معاونان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور از نمايشگاه کارآفريني کانون صاحب‌الزمان (عج) ورامين بازديد کردند

رئیس و معاونان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از نمایشگاه کارآفرینی کانون صاحب‌الزمان (عج) ورامین بازدید کردند

حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با همراهي معاونان، از نمايشگاه کارآفريني کانون صاحب‌الزمان (عج) ورامين بازديد به عمل آوردند.
شناسه خبر : 44761 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به همراه معاونان خود، با حضور در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرستان ورامین از نمایشگاه کارآفرینی کانون فرهنگی هنری این مسجد بازدید به عمل آورد.
 

رئیس و معاونان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در بازدید چند ساعته خود، با همراهی مدیرمسئول مسجد صاحب الزمان (عج)، ضمن حضور و بازدید از کتابخانه کانون فرهنگی هنری این مسجد، با آیت الله «سید مرتضی محمودی گلپایگانی» امام جمعه شهرستان ورامین نیز دیدار کردند.

همچنین در ادامه اعضای گروه‌های سرود و تئاتر کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمان (عج) ورامین، متشکل از نوجوانان و جوانان مسجدی به اجرای برنامه‌ پرداختند.

گفتنی است: بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه کارآفرینی و گفت‌وگو با مسئولان غرفه‌ها که از فعالان مسجد و کانون بودند؛ بخش دیگری از برنامه بازدید حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از مسجد صاحب‌الزمان (عج) ورامین را تشکیل می داد.