مسابقه کشوری «نامه‌ای به دخترم» ویژه فعالان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود
مسابقه کشوری «نامه‌ای به دخترم» ویژه فعالان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

مسابقه کشوری «نامه‌ای به دخترم» ویژه فعالان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ذوالفقاری از برگزاری مسابقه فرهنگی «نامه‌ای به دخترم» ویژه فعالان کانون‌های مساجد کشور و با موضوع توصیه‌های اخلاقی و اجتماعی والدین به دختران‌شان خبر داد.
شناسه خبر : 867932 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

حجت الاسلام«مصطفی ذوالفقاری» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری مسابقه فرهنگی «نامه ای به دخترم» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه با محور مهم ترین توصیه های اخلاقی و اجتماعی پدر و مادرها به دختران برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه بیان کرد: آثار باید در قالب طراحی شده ویژه مسابقه ارسال شود، و هر چه نامه بیشتر به موضوع اعلام شده نزدیک باشد، امتیاز بیشتری می گیرد.

 

 حجت الاسلام ذوالفقاری مهلت شرکت در این مسابقه را تا اول بهمن ماه سال جاری اعلام و تصریح کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) نتایج این مسابقه فرهنگی اعلام و به نفرات اول تا سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می شود. ضمن اینکه به 10 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

 

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند نامه های شان را از طریق ارسال مستقیم به ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان مرکزی، تحویل به ادارات ارشاد شهرستان ها یا از طریق ارسال به  شماره ۰۹۰۳۲۵۵۹۷۳۷ و masjedmrir@  به دبیرخانه برسانند.

 

 

پایان پیام/ 40