فعالیت های کانون های مساجد با محوریت شهدا برگزار می شود
فعاليت هاي کانون هاي مساجد با محوريت شهدا برگزار مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما سمنان:

فعالیت های کانون های مساجد با محوریت شهدا برگزار می شود

حجت الاسلام موسوي با اشاره به برگزاري کنگره بزرگ 3 هزار شهيد استان سمنان در ارديبهشت ماه 1403 ، گفت: فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان نيز همگام با ساير نهاد ها و تشکل ها با محوريت شهدا انجام خواهد شد.
شناسه خبر : 44551 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در جلسه برنامه ریزی کمیته طلاب و روحانیون و کمیته تشکل های دینی به منظور برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان سمنان با اشااره به اینکه ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی بر دشمنان است،بیان کرد:  این رمز را شهدا به ما آموخته اند و نسل امروز ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا آشنا شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:همه ما مدیون  شهدا هستیم و اگر بخواهیم در این برهه زمانی دین خودمان به شهدا را ادا کنیم باید یاد و نام و اهداف شهدا را زنده نگه داریم.

 

وی با اشاره به  برگزاری کنگره بزرگ 3 هزار شهید استان سمنان در اردیبهشت ماه 1403 تصریح کرد: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز همگام با سایر نهاد ها و تشکل ها با محوریت شهدا انجام خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه سلسله برنامه های تبیین سیره شهدا تا زمان  برگزاری کنگره شهدای استان در مساجد برگزار خواهد شد،گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استن نیز در این ایام برنامه های مختلفی از جمله مشارکت در برگزاری مراسم یادواره شهدای محلات و روستاها،اجرای طرح تلاوت نور به نیت شهدا بمدت یکسال و تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با نام شهدا را خواهند داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: تولید سرود با محوریت شهدا ،اکران فیلم در مساجد در مورد شهدا و اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز از دیگر برنامه های کانون های مساجد می باشند.