ارزشی ترین نیروهای پایبند به انقلاب اسلامی در مساجد تربیت می شوند
ارزشی ترین نیروهای پایبند به انقلاب اسلامی در مساجد تربیت می شوند

ارزشی ترین نیروهای پایبند به انقلاب اسلامی در مساجد تربیت می شوند

حجت الاسلام قاسمی بقاء و دوام انقلاب اسلامی را در سایه توجه به بچه های مسجدی دانست و گفت: بهترین و ارزشی ترین نیروهای پایبند به انقلاب اسلامی و ارزش ها در مساجد تربیت می شوند.
شناسه خبر : 1251599 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (۱۹ بهمن ماه) به منظور هماهنگی در زمینه برگزاری دوره آموزشی امامان جماعت، خدام و مدیران کانون های فرهنگی مساجد استان با مدیر ستاد اقامه نماز این استان دیدار و گفت و گو کرد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست، گفت: هر ساله دستورالعمل دوره های آموزشی از مرکز برای استان ارسال و طبق آن، این دوره ها در مرکز استان و شهرستان ها متناسب با دستگاه ها، نهادها و سازمان های مختلف برگزار می شوند.

 

حجت الاسلام رضا قاسمی با اشاره به اینکه تاکنون دوره های آموزشی در مدارس، ادارات و سازمان و همچنین دوره های دیگری نیز در این راستا برگزار شده، افزود: با توجه به دستورالعمل، امسال نیز دوره آموزشی امامان جماعت، خدام و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری ستاد کانون های فرهنگی در مساجد استان در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: اساتید این دوره از طرف ستاد اقامه نماز معرفی خواهند شد که دوره آموزشی تخصصی مربوطه را در استان قم گذرانده اند.

 

حجت الاسلام قاسمی در ادامه، بقاء و دوام انقلاب اسلامی را در سایه توجه به بچه های مسجدی دانست و افزود: بهترین و ارزشی ترین نیروهای پایبند به انقلاب اسلامی و ارزش ها در مساجد تربیت می شوند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان خواست که از نیروهای فعال مسجد حمایت های لازم را داشته باشند و گفت: ستاد اقامه نماز استان در حد توان و امکانات همکاری لازم را با سنگربانان انقلاب اسلامی خواهد داشت.

 

کریم لایقی اصل، سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، آمادگی خود را جهت برگزاری این دوره آموزشی اعلام کرد و گفت: برگزاری این دوره می تواند مثمرثمر و ارتباط بین ستاد اقامه نماز و کانون ها را افزایش دهد.

 

 

پایان پیام/ 82