حمایت از بانوان مسجدی با رویکرد ترویج فرهنگ حجاب
حمایت از بانوان مسجدی با رویکرد ترویج فرهنگ حجاب

حمایت از بانوان مسجدی با رویکرد ترویج فرهنگ حجاب

مجید خوبی زاده گفت: ستاد كانون های مساجد با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، در نظر دارد از بانوان محجبه عضو کانون های مساجد حمایت کند و حمایت این ستاد در قالب تخفیف ویژه برای خرید چادر مشکی است.
شناسه خبر : 1250625 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز یکی از مهمترین هجمه های دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئله حجاب است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تصریح کرد: دشمن با رواج بی حجابی در جامعه ایرانی اسلامی به از هم گسیختگی بنیان خانواده است.

 

وی با اشاره به این که چادر حجاب برتر است، اظهار کرد: امروز بسیاری از بانوان محجبه از قیمت های بالای چادر مشکی گلایه مند هستند و در تهیه آن با مشکلات مالی مواجه می باشند.

 

خوبی زاده ابراز کرد: ستاد كانون های مساجد با هدف ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، در نظر دارد از بانوان محجبه عضو کانون های مساجد حمایت کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: حمایت این ستاد در قالب تخفیف ویژه برای خرید چادر مشکی است.

 

وی عنوان کرد: به همین منظور توافق نامه ای با شركت نساجي حجاب شهركرد امضا شده تا بانوان عضو کانون های مساجد بتوانند با تخفیف ویژه چادر مشکی خریداری کنند.

 

خوبی زاده یادآور شد: كانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با سفارش حداقل 50 قواره چادر از تخفيف ۱۸ و نیم درصدی انواع چادر مشکی نسبت به قیمت بازار و سایت بهره مند شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: مدیران کانون های مساجد جنوب کرمان برای درخواست خرید چادر مشکی با شماره 09136798393 تماس بگیرند.

پایان پیام/ 586