اجرای طرح ویزیت و دارو رایگان همزمان با ایام الله دهه فجرتوسط کانون شهید حاج قاسم سلیمانی
اجرای طرح ویزیت و دارو رایگان همزمان با ایام الله دهه فجرتوسط کانون شهید حاج قاسم سلیمانی

اجرای طرح ویزیت و دارو رایگان همزمان با ایام الله دهه فجرتوسط کانون شهید حاج قاسم سلیمانی

حجت الاسلام ایرانی گفت: در ایام الله دهه فجر طرح شهید رهنمون (ویزیت و داروی رایگان) توسط کانون مساجد در محله مسکن مهر سجادیه اجراشد.
شناسه خبر : 1250400 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۱۴

حجت الاسلام ایرانی مجید ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت کانون های مساجد در ایام الله دهه فجر گفت: مسجد محوری یکی از ابتکارات حضرت امام (ره) بود و انقلاب اسلامی بر پایه مسجد محوری است چراکه یکی از مهمترین دلایل پیروزی انقلاب مسجد و بعد از آن موفقیت در دفاع مقدس و تا امروز بسیاری از دستاوردها به برکت مسجد است.

 

مسئول کانون شهید حاج قاسم سلیمانی کرمانشاه افزود: پایه و اساس نهضت امام خمینی(ره) مساجد هستند و حیات طیبه انقلاب اسلامی توسط مساجد در حال ادامه پیدا کردن است و لذا جایگاه مساجد در انقلاب اسلامی بسیار با اهمیت است.

 

وی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح شهید رهنمون هیئت امنا مسجد امام سجاد علیه السلام مسکن مهر سجادیه و امام جماعت این مسجد با  اهداء لوح سپاس و یک شاخه گل از پرسنل و کادر درمان همراه این طرح تقدیر شد. 

حجت الاسلام ایرانی با اشاره به برنامه ایام الله دهه فجر در کانون شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقه نقاشی ،اجرای گروه سرود،آذین بندی مسجد و کانون، برگزاری مسابقات فرهنگی. هنری، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روایت‌روایتگویی انقلاب توسط ایثارگران ، برگزاری نشست های بصیرتی ، شرکت در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن از شاخص ترین برنامه های کانون در دهه فجر است.

 

مسئول کانون شهید حاج قاسم سلیمانی کرمانشاه تاکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تربیت‌یافتگان مساجد بودند و امروز برای تربیت نسل جدید باید از مساجد به خوبی استفاده کنیم و برای اینکه بتوانیم جوانان را با مساجد بیشتر انس دهیم باید عزم همه‌جانبه داشته باشیم و همه ارکان مسجد و دستگاه‌های متولی باید در این خصوص مشارکت داشته باشند.

پایان پیام/ 712