جشن اولین روز دهه فجر با حضور مسجدی‌ها و متولدین دهه نودی برگزار شد
جشن اولين روز دهه فجر با حضور مسجدي‌ها و متولدين دهه نودي برگزار شد
به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز؛

جشن اولین روز دهه فجر با حضور مسجدی‌ها و متولدین دهه نودی برگزار شد

حجت الاسلام شکري، از برگزاري جشن چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب با حضور خانواده شهدا و بچه‌هاي دهه نودي خبر داد.
شناسه خبر : 44211 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: حجت الاسلام «کاظم شکری» از برگزاری جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خانواده شهید مدافع امنیت شهید سید روالله عجمیان و حضور بچه های دهه نودی برگزارشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، در ادامه از نقش مردم به ویژه کودکان و بچه های مدرسه ای و دانش آموزان در پیروز انقلاب و تاثیرآن در رشد و ارتقاء سطوح مختلف در پیشرفت ایران قوی همین بس که سرمایه های ملی و ارزشی و ماندگار کشور و مهین عزیزمان هستند و خواهند بود.

در این جشن که همزمان با میلاد باسعادت امام جواد علیه اسلام برگزارشد گروه سرود بچه های دهه نودی با اجرای دو قطعه یکی ایران قوی و دیگر در خصوص امام زمان به صورت زنده برای حاضرین در مراسم اجرا کردند.

مدیر ستاد فهما در خصوص پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور و استفاده از همین کودکان، بچه های مسجدی و فعال و نخبه در تمامی عرصه ها خبر داد و ادامه داد: هر اقدامی و عملی بازخورد هایی دارد که قابل بحث و نقد و انتقاد است باید دید چه شخص یا اشخاصی دارند این تقد را نسبت به کار و فعالیت بیان میکنند که خود نشان دهنده درست یا غلط بودن راه و مسیر را  کاملا مشخص میکند.

وی از تلاش و کوشش و زحمات مدیران جهادی و انقلابی کانون های فرهنگی هنری مساجد، به خصوص علی شریعتی مدیرکانون و موسسه شهید آقای که با تقبل زحمات بسیار زیادی که جهت تدارک و اجرای برنامه جشنواره شعر ادبی که هماهنگی های صورت گرفته در سطوح مختلف شهری و استانی و تاثیرگذار و جذب و هدایت بچه های دهه هشتادی و دهه نودی تقدیر و تجلیل کرد.