آئین اختتامیه اولین جشنواره شعر ادبی بانوی بهشت برگزار شد
آئين اختتاميه اولين جشنواره شعر ادبي بانوي بهشت برگزار شد
همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

آئین اختتامیه اولین جشنواره شعر ادبی بانوی بهشت برگزار شد

به مناسبت اعياد رجبيه با حضور خانواده شهدا، جانبازان و برگزيدگان جشنواره شعر ادبي آيين اختتاميه برگزار شد.
شناسه خبر : 44210 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: آئین اختتامیه اولین جشنواره شعر ادبی «بانوی بهشت» با حضور 215 تن از برگزیدگان جشنواره و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر ستاد فهما استان، رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، رئیس کمیته امداد منطقه یک و برادر شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان برگزار شد.

«علی شریعتی» دبیر اجرایی و مدیر موسسه شهید آقای درباره این جشنواره بیان کرد: به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با هدف ایجاد یک حرکت ماندگار، ترویج، نشر و بهره مندی از سبک زندگی حضرت فاطمه (س)، اولین جشنواره شعر ادبی بانوی بهشت؛ با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج، آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و مرکز نیکوکاری شهید حججی؛ در چند رده سنی برگزار شده است.

وز اضافه کرد: آثار بسیاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که پس از بررسی، بر اساس آئین نامه جشنواره؛ 18 اثر فاخر معرفی و از صاحبان اثر تقدیر می شود.

 

شریعتی از تقبل کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس توسط مدیرکل ارشاد اسلامی، ستاد فهما، کمیته امداد امام خمینی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه جهت 12 نفر از حاضرین در مراسم طی یک قرعه کشی انجام شد.