اعتکاف ظرفیتی مهم برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی بشمار می رود
اعتکاف ظرفیتی مهم برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی بشمار می رود

اعتکاف ظرفیتی مهم برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی بشمار می رود

علی نیا گفت: ماه رجب و مراسم معنوی اعتکاف ظرفیتی مهم برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در بین آحاد مردم جامعه و به ویژه نسل نو محسوب می شود.
شناسه خبر : 1248380 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

پروانه علی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت ماه رجب و اعتکاف باید در راستای نهادینه کردن ارزش ها گام برداریم و نسل جدید را در مسیر ارزش های دینی و انقلابی رهنمون کنیم.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ایثار مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرک بسیجیان آمل افزود: ماه رجب و مراسم معنوی اعتکاف باید ظرفیتی مهم برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در بین آحاد مردم جامعه و به خصوص نسل جدید است و توجه به خدا و معنویات را در این ماه افزایش داد.

 

وی خاطر نشان کرد: افرادی که مایل به کمک برای روزه داران در ایام اعتکاف به نیت اموات و خیرات هستند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره  کارت بانک کشاورزی 6037701532551758 واریز کنند و در این کار خیر سهیم باشند.

علی نیا گفت: اعتکاف امسال به همت صندوق خیریه حضرت زهرا (س)، هیات امنا مسجد شهرک بسیجیان آمل، پایگاههای بسیج قمر بنی هاشم (ع و ایثار برگزار می شود و پیش بینی می شود بیش از 50 نفر از بانوان در این مراسم معنوی اعتکاف حضور یابند.

 

مسئول پایگاه مقاومت بسیج ایثار بانوان مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرک بسیجیان آمل افزود: استقبال بانوان در مراسم اعتکاف همه ساله وجود داشته و امسال هم پیش بینی می شود که این استقبال انجام و در فضایی معنوی شاهد برگزاری این مراسم روح بخش اعتکاف باشیم.

پایان پیام/ 175