بچه های مسجد امام سجاد(ع)آمل در تکاپوی برگزاری اولین یادواره قرآنی
بچه های مسجد امام سجاد(ع)آمل در تکاپوی برگزاری اولین یادواره قرآنی

بچه های مسجد امام سجاد(ع)آمل در تکاپوی برگزاری اولین یادواره قرآنی

احمدی گفت: اولین یادواره قرآنی با محوریت معلم قرآن شهید بهرام(حمید) فلاح و مفسر قرآن استاد سید صادق حجتی (۴بهمن) به همت کانون فرهنگی هنری سجادیه ‌آمل با قرائت قاری بین المللی استاد حمیدرضا احمدی وفا در مسجد امام سجاد(ع) برگزار می شود.
شناسه خبر : 1248365 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

محمد باقر احمدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک رجب و ولادت با سعادت و سراسر نور امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: برگزاری کلاس های قرآنی از قبیل آموزش روخوانی و روانخوانی‌، حفظ،تفسیر و... این مصحف شریف از جمله فعالیت های روتین و مستمر کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل است که از سالیان گذشته تا به امروز با قوت ویژه گروه های مختلف سنی برنامه ریزی و اجرایی می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) آمل ازبرگزاری اولین یادواره قرآنی با محوریت یادمان دوچهره برجسته قرآنی شامل معلم قرآن شهید بهرام(حمید) فلاح و مفسر قرآن کریم استاد مرحوم سید صادق حجتی درایام شهادت امام هادی(ع) خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با قرائت قاری بین المللی استاد حمیدرضا احمدی وفا همراه خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه این یادواره قرآنی با هدف گرامیداشت یاد و نام و تکریم مقام شامخ معلمان و مفسران قرآن کریم مسجد امام سجاد(ع) آمل برنامه ریزی شده است، یادآورشد: این محفل قرآنی سه شنبه چهارم بهمن ماه بعد از اقامه نمازجماعت مغرب و عشاء با حضور علاقه مندان و شیفتگان به قرآن و عترت برگزار می شود.

 

احمدی اضافه کرد: قرائت قاریان برجسته استان مازندران،‌خاطره گویی و اجرای تواشیح از دیگر برنامه های اولین یادواره قرآنی مسجد سجادیه آمل است. 

 

به گزارش شبستان، شهید بهرام (حمید) فلاح چهارم مهرماه سال 1341 در شهرستان آمل دیده به جهان گشود و بهمن سال 1362 در منطقه عملیاتی شلمچه و عملیات کربلای پنج با اصابت ترکش به سر و بدن به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پایان پیام/ 286