تکریم مادران و همسران شهدا در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان
تکریم مادران و همسران شهدا در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان

تکریم مادران و همسران شهدا در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان

به گفته گیوه ای، در آیین گرامیداشت مقام مادر که با حضور امام جماعت مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان برگزار شد، ضمن تکریم مادران و همسران شهدا، از ۱۲ عضو کانون فرهنگی و هنری کمیل که برگزیده مسابقه فرهنگی مسجد بودند، تقدیر شد.
شناسه خبر : 1248316 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

ناصر گیوه ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به سبقه تاریخی مسجد امام علی(ع) در شهرک آزادگان زنجان اظهار کرد: این مسجد در سال 1377 از محل کمک های مردمی و خیرین احداث شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری کمیل زنجان با اشاره به اینکه این مسجد دارای حسینیه ای به مساحت 150 مترمربع است و در قسمتی از مسجد پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی و هنری کمیل تعبیه شده است، خاطرنشان کرد: کانون کمیل زنجان یکی از کانون های فعال در زنجان محسوب می شود که در مناسبت های مختلف سال برنامه های متعددی اجرا می کند.

وی با یادآوری اینکه مسجد امام علی(ع) در مناسبت های مختلف پذیرای عموم مردم است، گفت: یکی از اقدامات اثرگذار این مسجد تکریم از چهره ها اثرگذار مسجد است که بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور امام جماعت مسجد برگزار می شود.

 

گیوه ای با بیان اینکه از چهره های برتر علمی، فرهنگی و ورزشی در طول سال تجلیل می شود، افزود: در آیینی که با حضور نمازگزاران و اهالی محله برگزار شد از مادر و همسر شهدا تقدیر شد.

 

وی با یادآوری اینکه به 12 نفر از اعضای کانون فرهنگی وهنری کمیل که در مسابقه فرهنگی برگزیده بودند نیز جوایزی اهداء شد، گفت: با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم ویژه ای همراه با برپایی نمایشگاه در محل مسجد برگزار می شود.

پایان پیام/ 693