آغاز ثبت نام اعتکاف در کانون فرهنگی هنری معراج ارطه
آغاز ثبت نام اعتکاف در کانون فرهنگی هنری معراج ارطه

آغاز ثبت نام اعتکاف در کانون فرهنگی هنری معراج ارطه

چمانی گفت: ثبت نام آئین اعتکاف در کانون فرهنگی هنری معراج مسجد الرسول(ص) جوجاده ارطه برای سیزدهمین سال متوالی آغاز شد که تمام علاقه مندان برای حضور در این سنت معنوی می‌توانند به این کانون مراجعه کنند.
شناسه خبر : 1248329 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۳

زین الله چمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری معراج ارطه همانند سال های گذشته در تکاپوی برپایی آئین معنوی اعتکاف در مسجد الرسول(ص) جوجاده ارطه هستند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد الرسول جوجاده ارطه گفت: ثبت نام آئین اعتکاف برای سیزدهمین سال متوالی ویژه ایام البیض آغاز شد که تمام علاقه مندان به شرکت در این سنت روحانی و وحیانی می توانند به این کانون مراجعه کنند.

 

وی افزود: شرکت بانوان و آقایان، آزاد است که واجدین شرایط سنی برای خودسازی و هر چه بیشتر نزدیک شدن به خدا در این آئین معنوی، مراجعه کنند.

 

چمانی با بیان اینکه در تمام سال های گذشته که این آئین معنوی در مسجدالرسول(ص) جوجاده برگزار شد تمام سنین به ویژه جوانان از این مراسم، استقبال خوبی داشته اند که امیدمی رود با حضور در اعتکاف و انجام عبادت زندگی آنها در برابر تهاجم ها، بیمه شود.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد الرسول جوجاده ارطه در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های مختلف دارد که حضور تمام آحاد مردم در این کانون در خور تحسین است.

 

چمانی به اغتشاشات اخیر کشور و اهمیت بصیرت افزایی بین نسل نو اشاره کرد و گفت: در کنار انجام عبادی اعتکاف نشست های مشاوره، احکام، بصیرت افزایی و روشنگری با محوریت حوادث اخیر استکبار و ضدانقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را برای معتکفین خواهیم داشت. 

پایان پیام/ 286