موفقیت کانون مصباح در عرصه فرهنگ و هنر حاصل اعتماد به جوانان است
موفقیت کانون مصباح در عرصه فرهنگ و هنر حاصل اعتماد به جوانان است

موفقیت کانون مصباح در عرصه فرهنگ و هنر حاصل اعتماد به جوانان است

اسماعیل نیک نفس گفت: از همان ابتدای تأسیس کانون مبنای انجام کارهای فرهنگی و هنری را، اعتماد به جوانان و توانمندسازی آنها قرار دادیم و نتیجه این شد که در جشنواره های متعدد کانون مصباح حرف برای گفتن داشته است.
شناسه خبر : 1248225 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲ بهمن ماه) اسماعیل نیک نفس در مراسم تجلیل از دست اندرکاران مستند برای حسین، گفت: رویکرد کانون فرهنگی هنری مصباح از بدو تاسیس تاکنون، رفع دغدغه های هنری بوده و در این راستا هنرمندان متعهدی را در حوزه تئاتر، سرود‌ و فیلم سازی تربیت کرده است.

 

مدیر تیم مستند ساز کانون مصباح جیرفت افزود: فعالیت های هنری را از تئاتر شروع کردیم و طی چند مرحله در جشنواره های تئاتر فجر شرکت کرده ایم.

 

وی ادامه داد: همچنین گروه نمایش نی نوای بینوا را راه اندازی کردیم که هر ساله با استفاده از این ظرفیت در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی سوگ نمایش اجرا می کنیم.

 

نیک نفس اظهار کرد: فیلم کوتاه «بعد از مدرسه» یکی دیگر از آثار هنری تولیدی این کانون است که در جشنواره دانش آموزی رتبه اول را کسب کرده و همچنین مستند پیک کتاب رسان در جشنواره عمار حائز رتبه برتر شد.

 

کارگردان مستند برای حسین تصریح کرد: از همان ابتدا مبنای انجام کارهای فرهنگی و هنری را، اعتماد به جوانان و توانمندسازی آنها قرار دادیم و نتیجه این شد که در جشنواره های متعدد کانون مصباح حرف برای گفتن داشته است.

 

وی عنوان کرد: گروه های مستندساز زیادی کاندیدای ساخت مستند برای حسین بودند که خوشبختانه با اعتماد ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، فرصت تولید این اثر هنری به ما داده شد.

 

نیک نفس در خاتمه ضمن تشکر از عوامل ساخت مستند برای حسین، به اسامی آنها اشاره کرد و گفت: تصویر برداری این اثر هنری را آقایان مجید حاجبی، میلاد صادقی و میلاد مانی زاده عهده دار بودند، تدوین آن توسط مجید حاجبی و میلاد صادقی انجام شده و دستیار تصویر و صدابردار حسن نیک نفس و عکاسی نیز توسط مبینا عالی انجام شد. 

پایان پیام/ 586