برگزاری جشن میلاد امام باقر(ع) در مسجد جامع شاندرمن
برگزاری جشن میلاد امام باقر(ع) در مسجد جامع شاندرمن

برگزاری جشن میلاد امام باقر(ع) در مسجد جامع شاندرمن

حجت‌الاسلام فنایی گفت: ویژه برنامه میلاد با سعادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام محمد باقر(ع) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1248066 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

حجت‌الاسلام عبدالحسین فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: ماه رجب به همراه ماه شعبان و رمضان از جمله ماه‌های مهم عبادی و معنوی شمرده می شود به طوری که بزرگان اهل معرفت آن را مقدمه برای ورود به ماه رمضان و درک شب قدر شمرده اند.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن افزود: از حضرت رسول صلی الله علیه و آله نقل شده که فرمودند: خداوند در آسمان هفتم، ملکی را منصوب کرده که به او «داعی» می گویند. هرگاه ماه رجب فرا می رسد، آن ملک هر شب تا صبح چنین ندا می دهد: خوشا به حال ذاکران! خوشا به حال اهل طاعت.

 

وی گفت: همانا خداوند متعال می فرماید: «من همنشین کسی هستم که با من همنشینی کند، و مطیع کسی هستم که از من اطاعت نماید، و آمرزنده کسی هستم که از من آمرزش بطلبد. این ماه، ماه من است و بنده، بنده من و رحمت، رحمت من است؛ پس هر کس در این ماه، من را بخواند، او را اجابت می کنم و هر کس از من درخواستی داشته باشد، به او عطا می کنم و هر کس از من هدایت بخواهد، او را هدایت می نمایم. من این ماه را ریسمانی میان خود و بندگانم قرار دادم که هر کس به این ریسمان چنگ بزند، به من وصل شده است».

 

حجت‌الاسلام فنایی تصریح کرد: ویژه برنامه میلاد با سعادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام محمد باقر(ع) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن خاطرشان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام روشنی و مولودی خوانی کاوه عزیزی روز یکشنبه(2بهمن) بعد از اقامه نماز مغرب وعشاء برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/ 526