ماه رجب لحظه‌های اجابت دعاست آن را غنیمت بدانیم
ماه رجب لحظه‌های اجابت دعاست آن را غنیمت بدانیم

ماه رجب لحظه‌های اجابت دعاست آن را غنیمت بدانیم

حجت‌الاسلام حسن زاده با بیان اینکه ماه رجب، لحظه‌های اجابت دعاست و باید آن را غنیمت بدانیم گفت: ماه رجب فرصت مهمی برای بازگشت به سوی خدا و دوری از پلیدی‌ها و استغفار است.
شناسه خبر : 1248062 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۸

حجت‌الاسلام محمدحسن حسن زاده فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به حلول ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب فرصت مهمی برای بازگشت به سوی خدا و دوری از پلیدی‌ها و استغفار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع فومن افزود: در این ایام دعاهای ماه رجب را دریابیم، چرا که با این دعاها می‌توان آن چه از آلودگی‌ها بر جسم و روان ما نشسته و در طول سال گرفتار آن شده‌ایم را با این دعاها بزداییم و خود را به معبود نزدیک تر کنیم.

 

وی با بیان اینکه ماه رجب، لحظه‌های اجابت دعاست و باید آن را غنیمت بدانیم گفت: پيامبر عظيم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص) واژه "رجب‌الاصب" را برای ماه رجب به كار برده است و می‌فرمايد: ماه رجب ماه آرامش و امنيت جامعه است لذا سروصدای جنگ نبايد در اين ماه به گوش مردم برسد.

 

حجت‌الاسلام حسن زاده با بیان اینکه طبق روال قبل، مراسم زنانه ی دوشنبه های اول ماه مسجدجامع، در اولین روز ماه رجب و میلاد امام محمدباقر(ع) برگزار می‌شود تصریح کرد:این مراسم همراه با سخنرانی و مولودی خوانی خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع فومن خاطرنشان کرد: از کلیه خواهران برای حضور در این مراسم که روز دوشنبه( 3 بهمن) راس ساعت 16 در مسجد جامع برگزار می‌شود دعوت می شود.

پایان پیام/ 526