کانون های فرهنگی و هنری باید برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشند
کانون های فرهنگی و هنری باید برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشند

کانون های فرهنگی و هنری باید برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشند

لایقی اصل کار فرهنگی را نیازمند برنامه ریزی بلندمدت دانست و گفت:مدیران کانون ها و در راس امام جماعت باید به این مهم توجه ویژه داشته باشد.
شناسه خبر : 1247324 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، کریم لایقی اصل امروز (۲۸ دی ماه) در دیدار امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی و هنری اصحاب النبی (ص) مسجد علی ابن ابی طالب(ع) روستای بلوط کاران شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: باید زمینه جذب نوجوانان و جوانان را به مساجد فراهم کنید.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تمجید از فعالیت های صورت گرفته در این کانون، گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر هر کانون فرهنگی و هنری باید برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسجد بتواند جوانان نخبه برای انقلاب و نظام تربیت کند، شاهد آسیب های کمتری در سطح جامعه خواهیم بود.

لایقی اصل کار فرهنگی را نیازمند برنامه ریزی بلندمدت دانست و افزود: مدیران کانون ها و در راس امام جماعت باید به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام جماعت نیز به عنوان مدیر مسجد باید پویا، فعال و پای کار باشد.

امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی و هنری اصحاب النبی (ص) نیز در این دیدار از حمایت های ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد تشکر کرد و گفت: فعالیت ها در این مسجد در مقطعی تعطیل بود ولی هم اکنون با کارهای صورت گرفته، شاهد رونق فعالیت ها در مسجد روستا هستیم.

حجت الاسلام علیرضا پایدار با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در مسجد روستا، افزود: تلاش می‌کنیم تا با حضور این قشر از افراد گام موثری در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در روستا برداریم.

پایان پیام/ 82