رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت دیدار کرد
رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور با مشاور رئيس‌جمهور در امور روحانيت ديدار کرد

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت دیدار کرد

حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور با حجت‌الاسلام و المسلمين تقوي، مشاور رئيس‌جمهور در امور روحانيت و عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت وگو کرد.
شناسه خبر : 43799 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور روز دوشنبه 26 دی ماه با حجت‌الاسلام و المسلمین «سید رضا تقوی» مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
 

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کانون‌های مساجد در سراسر کشور به منظور پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، تا سنگر مسجد در طلیعه چهل و چهارمین سال انقلاب بیش از همیشه مستحکم و پایدار باشد.
 

وی با اشاره به شعار دولت سیزدهم در خصوص «نهضت بازگشت به مسجد» گفت: مسجد محوری‌ترین عنصر اجتماعی در جامعه اسلامی است، قطعا حفظ و احیای کارکردهای خانه‌های خدا می‌تواند جامعه را از آسیب‌های مختلف ایمن کند.
 

حجت الاسلام و المسلمین خداداده، ادامه داد: امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور باید با حضور در عرصه های هنری بتوانند با تربیت هنرمند متعهد و انقلابی سرمایه ارزشمندی را برای نظام به ارمغان آورند.
 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در ادامه ضمن تاکید بر تعامل هرچه بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای برنامه های حمایتی می‌تواند مسیر را برای رسیدن به اهداف مسجدی هموار کند.
 

 در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی، ضمن تقدیر از اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، بر حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت از برنامه های کانون ها تاکید کرد و گفت: امیدوارم نقش پررنگ و خاص مساجد با برنامه ریزی دقیق بیش از پیش نمایان شود.