اسکان موقت شهروندان در مساجد هنگام سردن شدن هوا
اسکان موقت شهروندان در مساجد هنگام سردن شدن هوا

اسکان موقت شهروندان در مساجد هنگام سردن شدن هوا

جلسه شورای اطلاع‌رسانی منطقه ۵ با موضوع برف‌روبی برگزار و در ‌آن مقرر شد هنگام سرد شدن هوا امکان اسکان شهروندان در مساجد فراهم شود.
شناسه خبر : 1247178 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، جلسه شورای اطلاع رسانی منطقه با موضوع برف روبی با حضور اعضای تخصصی و نمایندگان امام جمعه کن، بسیج، فراجا، بخشداری و آموزش و پرورش در سالن شهدای مدافع حرم منطقه ۵ برگزار شد.

 

«محمدباقر فرهند»، با اعلام این خبر گفت: در این جلسه اعضای تخصصی شورا شامل معاونت های خدمات شهری ، حمل و نقل و ترافیک ، اجتماعی و فرهنگی ، شهرداران نواحی ۳ و ۶ ، رییس ستاد بحران ، روابط عمومی و ادارات تخصصی به بیان گزارش اقدامات و موانع کاری خود پرداختند و کلیپ هایی از تلاش های همکاران پخش شد.

 

 
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری منطقه ۵  ادامه داد: خوشبختانه همه دستگاه های عالی مدیریتی سطح منطقه از خدمات مدیریت شهری در سرعت و دقت بالای عملیات برف روبی و یخ زدایی و ایمن سازی معابر تشکر رسمی داشتند و این نشان دهنده ،  رضایتمندی شهروندان از خادمین شهر است.

 

وی اظهار کرد: مصوبات خوبی اخذ شد و مقرر گردید سرای محلات ، مدارس ، مساجد و بسیج در زمان های برودت هوا امکان اسکان موقت کوتاه شهروندان را داشته باشند ، همچنین گزارش مناسبی جهت امام جمعه محترم کن تهیه تا ایشان مطالعه و بررسی و در نماز جمعه به اطلاع مردم نیز رسانیده شود .

 

وی ادامه داد: فعال شدن همه ظرفیت شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی خدمات شهری نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

در پایان با اشاره به ظرفیت گرمخانه های بانوان و آقایان از اعضا و شهروندان تقاضا کرد که افراد بی خانمان  را جهت اسکان به تلفن ۱۳۷ اعلام تا همکاران خدمات اجتماعی به فوریت همکاری لازم و حمایت مرتبط را انجام دهند .

پایان پیام/ 40