ارسال ۱۴۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان
ارسال ۱۴۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان

ارسال ۱۴۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان

بهرام مسلمی مهنی از استقبال بی نظیر هنرمندان سراسر کشور از دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی خبر داد و گفت: ۱۴۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
شناسه خبر : 1246911 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از استقبال بی نظیر هنرمندان سراسر کشور از دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی خبر داد و گفت: ۱۴۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: پس از بررسی اولیه طرح و ایده های ارسالی، تاریخ بارگذاری طرح و ایده های ارسالی به هنرمندان شرکت کننده اعلام خواهد شد تا در قالب لوح فشرده آثار خود را بارگذاری کنند.
 
وی بیان کرد: طبق نظر هیئت داوران ۸ تا ۱۰ اثر برتر  به بخش رقابتی دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان راه می یابند.
 
مسلمی مهنی یادآور شد: این جشنواره از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که ۱۵ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار بوده و به دلیل استقبال هنرمندان این مهلت تا ۲۳ دی ماه تمدید شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در دهه کرامت، عنوان کرد: اجرای این جشنواره به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان سپرده شده که با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌ هنری امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586