ابتکار کانون فرهنگی هنری «شهدای کربلا» برای گرامیداشت مقام مادر
ابتکار کانون فرهنگی هنری «شهدای کربلا» برای گرامیداشت مقام مادر

ابتکار کانون فرهنگی هنری «شهدای کربلا» برای گرامیداشت مقام مادر

بچه‌های مسجد شهدای کربلا با آموزش در مسجد برای تولید هنرهای دستی و ساخت هدایا توسط خود، روز مادر را گرامی داشتند.
شناسه خبر : 1246821 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، بچه‌های مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده اند که از روزهای پیش از ولادت آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

کانون فرهنگی هنری مسجد «شهدای کربلا» از جمله کانون های مساجدی است که برای این ایام برنامه های متنوعی را اجرا کرده است.

 

 

 

برگزاری جلسات قرآن و حلقه‌های تربیتی با حضور نوجوانان دختر عضو کانون فرهنگی هنری و آموزش ساخت محصولات دستی مرتبط با حجاب به عنوان هدیه روز مادر، ازجلمه این برنامه ها است که با استقبال و همراهی بچه های مسجد همراه شده است.

 

آموزش هنرهای دستی همچون مکرومه‌بافی به منظور تهیه هدیه روز مادر، نیز در این ایام ویژه دختران مسجدی صورت گرفت و با استقبال همراه است.

 

 

 

این آموزش ها فقط مخصوص نوجوانان و جوانان ارائه نشده بلکه به منظور انس کودکان با مسجد و جذاب‌سازی فعالیت‌های مسجدی برای آنها، آموزش ساخت گل‌سر برای کودکان نیز به عنوان هدیه روز مادر ارائه شد و توانست ارتباط خوبی با مخاطب سنی خاص خود برقرار و آنها را جذب و فعال کند.

 

 

 

 

دیدار با خانواده معظم شهدا و ادای احترام به مادران شهدا نیز از دیگر فعالیت‌های مسجد و کانون فرهنگی هنری شهدای کربلای دزفول است که در ایام ولادت حضرت زهرا(س) با همراهی و مشارکت بچه های مسجد انجام می شود و فضای معنوی خاصی را ایجاد کرده است.

 

 

نکته مهم در این دیدارها همراه کردن نونهالان است که خود استقبال و مشارکت بالایی دارند و در دیدار با خانواده شهید حسین ولایتی، این گروه سنی از مقطع اول تا سوم ابتدایی حضور داشتند.

پایان پیام/ 9