تجلیل بچه مسجدی ها از مادران شهدای امنیت
تجلیل بچه مسجدی ها از مادران شهدای امنیت

تجلیل بچه مسجدی ها از مادران شهدای امنیت

بهنام یزدان خواه از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در مسجد امام علی (ع) خبر داد و گفت: یکی از برنامه های این جشن، تجلیل از مادران شهدای امنیت محله مسجد بود.
شناسه خبر : 1246722 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۳۸

«بهنام یزدان خواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در مسجد امام علی (ع) خبر داد و گفت: یکی از برنامه های این جشن، تجلیل از مادران شهدای امنیت محله مسجد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: از آنجایی که ما امنیت خود را مدیون شهدا و صبر، ایثار و از خودگذشتگی مادران شهدا می دانیم بنابراین از مادران شهیدان سنجری و رستمی تجلیل کردیم.

 

وی مولودی خوانی را یکی دیگر از برنامه های جشن میلاد حضرت زهرا (س) برشمرد و ابراز کرد: حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت نیز به عنوان سخنران این جشن به بیان فضائل حضرت زهرا (س) با موضوع عفاف و حجاب در سیره فاطمی پرداختند.

 

یزدان خواه یادآور شد: به همت بچه مسجدی های کانون، برای برپایی این جشن، فضای بیرونی و داخلی مسجد آذین بندی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: همچنین به منظور ایجاد روحیه شادی و نشاط با حضور هنرمندانی از شهرستان، نمایش طنز آمیزی اجرا شد.

 

وی بیان کرد: علاوه بر این در جشن میلاد حضرت زهرا (س) ۴۰ نفر از دختران و بانوان با اسامی فاطمه و زهرا تجلیل شدند.

 

یزدان خواه در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه میلاد حضرت زهرا (س)، برپایی موکب بود که بچه های مسجد در این موکب پذیرای مردم بودند.

پایان پیام/ 586