جشن میلاد حضرت زهرا (س) با تکریم بانوی قهرمان آسیا برگزار شد
جشن میلاد حضرت زهرا (س) با تکریم بانوی قهرمان آسیا برگزار شد

جشن میلاد حضرت زهرا (س) با تکریم بانوی قهرمان آسیا برگزار شد

فهیمه برخان گفت: جشن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن همراه با تجلیل از فاطمه زهرا سعیدی بانوی ورزشکار قهرمان آسیا برگزار شد.
شناسه خبر : 1246531 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۰

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: جشن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن همراه با تجلیل از بانوی ورزشکار قهرمان آسیا برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در این باره، افزود: فاطمه زهرا سعید آبادی از جوانان مسجدی عضو کانون است که به تازگی در رشته کاراته عنوان قهرمان آسیا را از آن خود کرده است.

 

وی بیان کرد: میلاد حضرت زهرا (س) بهانه ای شد تا از این جوان مسجدی تجلیل کرده و به دختران الگویی از یک بانوی موفق محجبه معرفی کنیم.

 

برخان ابراز کرد: همچنین در این جشن از بانوان خادم مسجد که همیشه در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی کانون فاطمیه با ما همکاری دارند نیز با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های جشن میلاد حضرت زهرا (س)، اهدای هدایایی به دختران هم نام با فاطمه زهرا (س) بود.

 

وی یادآور شد: محور برنامه های این جشن را تکریم مقام زنان مسجدی گذاشتیم تا بانوان به جایگاه واقعی خود به عنوان زن مسلمان ببالند.

 

برخان ادامه داد: از دیگر برنامه های این جشن، مولودی خوانی، بیان عفاف و حجاب در سیره حضرت زهرا (س) بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) مسابقه دلنوشته ای به بانوی نور اجرا شده و در این جشن از برترین ها تجلیل شد.

پایان پیام/ 586