جشن میلاد حضرت زهرا (س) با حضور دختران و زنان انقلابی در مصلی ماهدشت برگزار شد
جشن ميلاد حضرت زهرا (س) با حضور دختران و زنان انقلابي در مصلي ماهدشت برگزار شد
رنگ و بوی تازه در شهر تجلیلی گرفت:

جشن میلاد حضرت زهرا (س) با حضور دختران و زنان انقلابی در مصلی ماهدشت برگزار شد

به همت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان البرز و دفتر امام جمعه ماهدشت مراسم جشن و ميلاد صديقه طاهر با حضور دختران انقلاب و اصل زن زندگي آزادي برگزار شد.
شناسه خبر : 43668 تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز:دختران انقلابی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز، دفتر امام جمعه شهرستان ماهدشت، کانون ولایت عشق و حوزه علمیه نورالهدی با برگزاری مراسم جشن و سرور و اجرای برنامه های متنوع و اهدا هدایایی به اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهما گرد هم آمدند.

«فاطمه آذری» در این مراسم طی سخنانی بیان کرد: به همت بانوان انقلابی و ولایی و با همت ستاد فهما استان البرز و همکاری دفتر امام جمعه محترم ماهدشت با یک همکاری مشترک جهت نشان دادن میزان ارادت خالصانه و اعتقادی خودمان را با توجه به سم پاچی های دشمنان دیکتاتوری که هیچ بویی از ارزش و جایگاه زن و زندگی و آزادی نبرده اند دور هم برای مادران و دختران جشن شادی برپا نماییم.


مدیر حوزه علمیه نورالهدی  ادامه داد: این جمعیتی که شاهد حضورشان هستیم گوشه ای از یک فراخوان و یک دعوت ساده است، شاهد هستید که در ساعت ابتدایی شروع مراسم ظرفیت مصلی ماهدشت به طور کامل تکمیل شده و دیگر جایی برای حضور دیگر علاقمندان به حضرت زهرای مرضیه سلام الله نیست. این جمعیت نشان دهنده حمایت ما از ولی امر مسلمین و مرجعیت و به خصوص ارزش و جایگاه خانواده میباشدنه ان چیزی که دیکتاتورهای غربی و شرقی دارند با هزینه بسیار سنگینی که قابل محاسبه نیست بیان و ابراز میکنند.


آذری افزود: در این مراسم جشن گروه سرود دختران آفتاب وابسته به کانون ولایت عشق سرود هایی در خصوص ارزش و جایگاه زن به ویژه مادر سادات حضرت زهرا به صورت کاملا زنده اجرا کردند.

وی ادامه داد: در این مراسم با برپایی میزهایی جهت مشاوره، پاسخ به شبهات، میزپذیرایی، میزهدیه به مادران حاضر، ایستگاه نقاشی و گریم کودکان جهت یک روز به یاد ماندنی و ترویج زن زندیگ آزادی به معنای واقعی و انقلابی و اسلامی ایرانی در مصلی ماهدشت برپا شد.