اجتماع 1200 نفری مادران و دختران انقلابی در ماهدشت
اجتماع 1200 نفري مادران و دختران انقلابي در ماهدشت
به مناسبت میلاد حضرت زهرا رویداد:

اجتماع 1200 نفری مادران و دختران انقلابی در ماهدشت

به همت ستاد فهما و دفتر امام جمعه شهرستان ماهدشت مادران و دختران انقلابي جهت پاسداشت مقام زن زندگي و آزادي از منظر حضرت زهرا (س) گرد هم آمدند.
شناسه خبر : 43666 تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از استان البرز: حجت الاسلام کاظم شکري، از برگزاری اجتماع بزرگ دختران و مادران انقلابی و ولایی با همکاری و مشارکت دفتر امام جمعه شهرستان ماهدشت و حوزه علیمه نورالهدی جهت نشان دادن جایگاه و ارزش زن و دختران به ویژه مادران از منظر حضرت فاطمه زهرا (س) در مصلی ماهدشت خبر داد. 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز گفت: بسیاری از رسانه های معاند و دست نشانده دیکتاتور های غربی و شرقی، برای پایمال  کردن ارزش نظام خانواده دست به کار خطرناکی زدند که نتیجه ای جز تخریب و نمایان ساختن ذات شیطانی، کینه ورزی آنها برای آحاد ملت نداشت. 


وی در ادامه خاطر نشان کرد: با یک فراخوان ساده و ابتدایی بدون هیچ امکانات رسانه ای و تبلیغاتی و فقط با ابتدایی ترین روشها بیش از 1200 تن از دختران و بانوان در این اجتماع حضور پیدا کردند ولی دشمنان با صرف هزینه های هنگفت روزها ساعت ها و هفته ها در تلاش بودند چند ده نفر را با پرداخت حتی هزینه وحمایت های دیگر برای تجمع و ایجاد رعب و وحشت و آسیب زدن به زیرساختارهای کشور آسیب وارد نمایند که هیچ زمان موفق نخواهند بود.

حجت الاسلام شکری ضمن بیان مسئله مهم و جایگاه ویژه و والای دختران و زنان به ویژه مادران ادامه داد: در تاریخ ایران زن همواره از جايگاه والايي برخوردار بوده است، دین مبین اسلام نیز این جایگاه را در بالاترین میزان در سطح جهان معرفی کرد.