تقدیر از امام جماعت و مدیر کانون صاحب‌الزمان (عج) نظرآباد که در جریان حمله اغتشاشگران مجروح شده بود
تقدير از امام جماعت و مدير کانون صاحب‌الزمان (عج) نظرآباد که در جريان حمله اغتشاشگران مجروح شده بود
در جلسه شورای عالی مدیران ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت پذیرفت؛

تقدیر از امام جماعت و مدیر کانون صاحب‌الزمان (عج) نظرآباد که در جریان حمله اغتشاشگران مجروح شده بود

حجت‌الاسلام و المسلمين «ياسر اسماعيلي» امام جماعت و مدير کانون صاحب الزمان (عج) نظرآباد که در جريان حمله اغتشاشگران به شدت مجروح شده بود، صبح امروز در جلسه شوراي عالي مديران ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور مورد تقدير قرار گرفت.
شناسه خبر : 43588 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، جلسه شورای عالی مدیران ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور صبح امروز (دوشنبه 19 دی ) در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی برگزار شد.

در این جلسه ازحجت‌الاسلام و المسلمین «یاسر اسماعیلی» امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمان (عج) نظرآباد که آبان ماه  سال جاری در مسیر «بهشت سکینه» واقع در کمال‌شهر کرج از سوی اغتشاشگران مورد ضرب و شتم و حمله شدید قرار گرفت تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت های جهادی این روحانی، گفت: تلاش ستاد بر این است که بر اساس اعتبارات و امکاناتی که در اختیار دارد از فعالیت‌های کانون‌ها حمایت کند؛ این مسیر شامل فعالیت‌های ناظر بر هویت‌بخشی به اقدامات کانون ها و برگزاری دوره‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و اردویی است.


وی با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: آنچه که دشمنان را در مسیر رسیدن به اهدافشان ذلیل کرده، اتحاد و وحدت مردم ایران است که قطعا نقطه مرکزی این اتحاد همواره مسجد و متولیان آن بوده است.

در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام اسماعیلی ضمن قدردانی از ملاقات به عمل آمده در روزهای نخستین مجروحیت توسط برخی مدیران ستاد؛ به ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) نظرآباد پرداخت و گفت: استمرار فعالیت‌های فرهنگی در کانون‌های مساجد نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی از سوی ستاد است که امیدواریم در دوره مدیریت جدید محقق شود.