اجتماع بزرگ دختران و مادران انقلابی همزمان با روز مادر
اجتماع بزرگ دختران و مادران انقلابي همزمان با روز مادر
به همت ستاد فهما استان البرز:

اجتماع بزرگ دختران و مادران انقلابی همزمان با روز مادر

به مناسبت فرارسيدن روز مادر جشن و اجتماع بزرگ ميلاد مادر خوبي ها با حضور مادران و دختران انقلابي در البرز برگزار ميشود.
شناسه خبر : 43579 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: حجت الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد فهما استان البرز در خصوص اجتماع بزرگ مادران و دختران انقلابی به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز مادرو زن با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان ماهدشت خبرداد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز در ادامه در خصوص ایجاد تضاد و نفاق و منفی نگری نسبت به ارزشها و جایگاه والا دختران، مادران و به خصوص زنان که متاسفانه آنچه که شاهد بودیم در کشورهای غربی دیکتاتوری در حال وقوع و درجریان میباشد را نشبت به زنان و دختران پاک و عزیز دلسوز و خانواده محور نسبت داده اند که به همت ستاد فهما و همکاری دفتر امام جمعه ماهدشت، به مناسبت میلاد روزمادرخوبی دخترنبی اکرم صلی الله با برنامه های متنوع ای اجرا خواهدشد.


وی گفت: دختران تمدن ساز و ارزشمند گرد هم جمع میشوند و در این مراسم از مادران ارزشمند و قابل تعظیم و محترم شهداء تجلیل و تقئیر به عمل خواهد آمد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز خاطر نشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ نام گذاری و تشویق والدین در خصوص استفاده از القاب مناسب و توصیه شارع مقدس در این خصوص به نام های فاطمه و زهرا هدایایی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام شکری به منظور تکریم و تجلیل از مادران شهداء ومادران حاضر درجلسه جشن و اجتماع که فرزندان گرامیشان را در راه دین و انقلاب فدا کردند صورت میپذیرد.


در این مراسم تبرکی آش نذری که توسط بانوان شهریتان ماهدشت در دست اقدام دارند و اجرای سرود دختران آفتان کانون فرهنگی هنری ولایت عشق از دیگر برنامه های این اجتماع خواهد بود.