فراخوان بخش سرود پنجمین جشنواره ملی «آسمان هشتم» ویژه روستاهای کشور منتشر شد
فراخوان بخش سرود پنجمين جشنواره ملي «آسمان هشتم» ويژه روستاهاي کشور منتشر شد

فراخوان بخش سرود پنجمین جشنواره ملی «آسمان هشتم» ویژه روستاهای کشور منتشر شد

فراخوان بخش سرود پنجمين جشنواره ملي «آسمان هشتم» ويژه روستاهاي کشور به همت کانون فرهنگي هنري امام المنتظر(عج) روستاي کردر رضوي شهرستان ميناب خبر داد.
شناسه خبر : 43530 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۲۴

«ابراهیم زاکری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان هرمزگان، با اشاره به انتشار فراخوان پنجمین جشنواره ملی «آسمان هشتم» گفت: امام رضا(ع) و حضرت مصومه(س) از موضوعات بخش اصلی و پیامبر اعظم(ص) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از موضوعات ویژه این جشنواره است.

 

وی با اشاره به قوانین و مقررات جشنواره گفت: جشنواره سرود ویژه برادران بوده و هر گروه سرود می تواند در بخش اصلی دو اثر و در بخش ویژه یک ارسال ارسال کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی با تاکید بر اینکه گروه های سرود باید آثار خود را با گویش فارسی کلاسیک ارائه کند، افزود: دبیرخانه جشنواره ارسال کننده اثر را تولید کننده و صاحب اثرتلقی می کند و در صورت اثبات خلاف این موضوع، اثرمورد نظر در هر مرحله ای که باشد حذف می شود.

 

وی عنوان کرد: گروه های سرود علاقه مند به شرکت در جشنواره می توانند ویدیو اجرای زنده خود همراه با مشخصات اثر(شناسنامه اثر,مشخصات اعضای گروه,مشخصات مربی و سرپرست به همراه شماره تماس,نام استان.شهرستان و روستا) به شماره 09224186267 از طریق پیام رسان های گپ.بله.ایتا.روبیکا ارسال کنند.

 

زاکری آخرین مهلت ارسال آثار را 28 دی ماه جاری اعلام کرد و گفت: نتایج پنجم بهمن ماه سال جاری اعلام و مسابقات نیز از 24 تا 28 بهمن برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم 28 بهمن سال 1401 در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی بخش بنذرک شهرستان میناب برگزار می شود.