نشست رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویراحمد برگزار می شود
نشست رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویراحمد برگزار می شود

نشست رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویراحمد برگزار می شود

لایقی اصل از برگزاری نشست با رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: این نشست فردا در محل ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
شناسه خبر : 1245100 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۷

کریم لایقی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به نقش ارزشمند کانون های فرهنگی، هنری در مساجد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی، هنری در مساجد یک ظرفیت عظیم مردمی بوده که می تواند هم گرایی و هم افزایی را در مسجد ایجاد کند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ماندگار بودن فعالیت های فرهنگی در مساجد، گفت: با توجه به حضور نوجوانان و جوانان در این مجموعه‌های فرهنگی، کانون ها می توانند برای نظام کادرسازی لازم را داشته باشند.

 

وی پایگاه انقلاب و ساماندهی نیروها را مساجد دانست و افزود: با توجه به هجمه‌های دشمنان بر علیه نظام و انقلاب اسلامی، کانون ها با اجرای برنامه های مطلوب و ارزشمند می توانند باعث شکوفایی حوزه فرهنگ، هنر و دیگر حوزه های مختلف در جامعه باشند.

 

لایقی اصل در ادامه، از برگزاری نشست با رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: این نشست فردا یکشنبه، ۱۸ دی ماه ساعت ۱۰ و ۳۰ قبل از ظهر در محل ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان ۱۵ ساختمان قدیم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نشست ضمن آسیب شناسی طرح ملی «فهما» و همچنین بررسی نقاط ضعف و قوت کانون های شهرستان بویراحمد در زمینه اجرای مطلوب برنامه های اثرگذار در جامعه بحث و بررسی لازم صورت می گیرد.

پایان پیام/ 82