دریافت بیش از هزار نامه به سردار سلیمانی در استان البرز
دريافت بيش از هزار نامه به سردار سليماني در استان البرز
با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز صورت پذیرفت؛

دریافت بیش از هزار نامه به سردار سلیمانی در استان البرز

با مشارکت و همکاري ستاد فهما، جمعهيت جانبازان انقلابي و شهرداري کرج آيين اختتاميه مسابقه نامه اي به سردار دلها برگزارشد.
شناسه خبر : 43438 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان البرز: به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی توسط استعمارگران خبیث و ضد بشریت با طراحی و اجرای مسابقه ای با عنوان نامه ای به سردار دلها در سه رده سنی در استان البرز برگزار شده است که همزمان با ایام شهادت جان فدا(سردار شهید قاسم سلیمانی) در البرز مراسم اختتامیه با حضور مسئولین و برگزیدگان آثار در کرج برگزارشد.


در این آیین اختتامیه که به همت جمعیت جانبازان انقلابی استان و مشارکت ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان البرزو شهرداری کرج صورت پذیرفته است بیش از 63 نفر از برگزیدگان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

شریعتی، دبیر چشنواره مسابقه نامه ای به سردار دلها توضیح داد: از میان آثار ۶۳ اثر به تعداد و تبرک سن شهید حاج قاسم سلیمانی منتخب شدند که به آنان جوایزی اعطاء می شود. 

وی توضیح داد: سه گروه سنی دلگویه های خودشان را به سردار دل ها ارسال کردند که ۲ اثر از اتباع و ۶۳ اثر برگزیده هستند.

شریعتی با بیان اینکه مشارکت و حضور مردم در این آیین قابل تقدیر است عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز این وعده را برای کتاب شدن آثار راه یافته داده است.