تجلیل ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز از جانباز حادثه دیده در اغتشاشات
تجليل ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان البرز از جانباز حادثه ديده در اغتشاشات

تجلیل ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز از جانباز حادثه دیده در اغتشاشات

به همت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان البرز , همزمان با ايام شهادت سردار حاج قاسم سليماني؛ از جانباز و مجروح حادثه ديده در اغتشاشات آبان کرج؛ تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 43436 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

حجت‌الاسلام «کاظم شکری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان البرز بیان کرد: با مشارکت و همکاری جمعیت جانبازان انقلابی استان البرز و شهرداری کرج طی مراسمی که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کرج برگزار شد؛  از حجت الاسلام «یاسر اسماعیلی» مدیر کانون صاحب الزمان شهرستان نظرآباد که در حادثه 12 آبان مجروح و به فیض جانبازی نائل آمد، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز ادامه داد: حجت الاسلام اسماعیلی، یکی از مدیران جهادی و انقلابی که جهت دریافت سهمیه مواسات در کرج حضور یافته بود،پس  از تحویل گرفتن این سهمیه، عازم کانون در شهرستان نظرآباد بود که در ترافیک ایجاد شده توسط اغتشاشگران قرار گرفت و از سوی این افراد مورد حمله قرار گرفت؛  نزدیک به 20 ضربه چاقو به بدن او اصابت کرده بود که خوشبختانه با دخالت مردم از مرگ حتمی نجات یافت.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر و تجیلیل از جانباز حادثه دیده از برگزیدگان مسابقه ناهه ای به سردار سلیمانی هم تقدیر به عمل آمده است.