تداوم اجرای طرح رصد و پایش با بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان
تداوم اجراي طرح رصد و پايش با بازديد از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان فارسان

تداوم اجرای طرح رصد و پایش با بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان

مظاهري از تداوم اجراي طرح رصد و پايش با بازديد از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان فارسان خبر داد
شناسه خبر : 43434 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، در راستای طرح رصد و پایش کانون ها، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به همراه کارشناسان ستادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان بازدید کردند.
                                                                                                 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای سال 1401 طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به منظور پویایی هرچه بیشترکانون ها برگزار شده و در این طرح از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بازدید بعمل آمده و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت میدانی موردبررسی قرار می گیرد. 


وی ادامه داد: در این بازدیدها ضمن حضور مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ارائه گزارش، هیات امنا، امام جماعت مسجد و سایر ارکان مسجد و کانون حضور دارند. 

 

گفتنی است، در مساجد استان چهارمحال و بختیاری تاکنون 455 باب کانون فرهنگی هنری تاسیس گردیده و مشغول فعالیت می باشند که در شهرستان فارسان 38 باب کانون شامل 14 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد مناطق روستایی و عشایری و 24 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرها تاسیس گردیده و مشغول فعالیت می باشند.