بیان منویات قلبی با سردار دلها فرصتی برای تبیین اندیشه مکتب شهید سلیمانی است
بيان منويات قلبي با سردار دلها فرصتي براي تبيين انديشه مکتب شهيد سليماني است
دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی البرز:

بیان منویات قلبی با سردار دلها فرصتی برای تبیین اندیشه مکتب شهید سلیمانی است

حجت الاسلام پورمظاهري با اشاره به اينکه آيين مسابقه سردار دلها با رويکرد دلنوشته هايي از منويات قلبي سردار دلها برپا شد گفت: اين دوره از مسابقه با هدف تبيين مکتب شهيد سليماني و با هدف تأسي و تبيين حقيقت وجودي آن انسان بي نظير برپا شد.
شناسه خبر : 43398 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) به نقل از خبرگزاری شبستان استان البرز، حجت الاسلام پورمظاهری طی آیین سومین دوره مسابقات سردار دلها که دوشنبه ۱۲ دی ماه در اداره کل بنیاد شهید استان البرز برپا شد گفت: آیین مسابقه سردار دلها با رویکرد دلنوشته هایی از منویات قلبی سردار دلها برپا شد.

 

دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی البرز افزود: این دوره از مسابقه با هدف تبیین مکتب شهید سلیمانی و با هدف تأسی و تبیین حقیقت وجودی آن انسان بی نظیر برپا شد. 

 

پورمظاهری با تقدیر از نهادها و سازمان هایی که در اجرای این طرح همکاری داشتند بیان کرد: برپایی برنامه های فرهنگی با محوریت ایثار و شهادت یکی از محورهای تحقق اندیشه و مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

 

دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی البرز خاطرنشان کرد: امینت و آسایش امروز جامعه را مدیون و مرهون فداکاری و ایثار مردانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

 

گفتنی است در پایان این آیین از برترین های جشنواره نامه ای به سردار دلها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.