برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در قروه
برگزاري مراسم سومين سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني در قروه
با اجرای سرود اعضای کانون مهدیه؛

برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در قروه

مراسم گراميداشت سومين سالگرد شهادت سردار دلها با حضور فرماندار، اعضاي شوراي تامين و امام جمعه شهرستان، کارشناس مسئول ساماندهي کردستان، مديران کانون ها، فرماندهان پايگاههاي بسيج و بسيجيان قروه در سالن 9 دي سپاه اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 43318 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «حجت الاسلام نادر رنجبر» مدیر حوزه های علمیه برادران استان کردستان در این مراسم که با مناسبت هفته بصیرت و دهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، به تبیین ابعاد شخصیتی سردار دل‌ها پرداخت و اظهار کرد: سیدالشهدای مقاومت حاج سردار قاسم سلیمانی دِین بزرگی بر گردن همه ما و جهان اسلام دارد.

وی فدا کردن جان خود برای مردم را ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: ایشان عشق و محبت زیادی به مومنان و مستضعفین داشتند و در بحران ها و مشکلات به کمک مردم می شتافتند، همچنین شجاعت و بی باکی، ولایت پذیری و ولایت باوری از دیگر ویژگی های سردار دل هاست.

مدیر حوزه های علمیه برادران استان کردستان ادامه داد: عاقبت بخیری نشانه‌هایی دارد و یکی از این نشانه‌ها، علاوه بر شهادت که اوج عاقبت بخیری است، دل‌ها در ایران و دنیا متوجه سردار دل‌ها شد. یک نشانه دیگر اینکه او در زمان تشییع پیکرش همه افراد از افکار، مذاهب و اقوام مختلف حضور داشتند.

حجت الاسلام رنجبر با بیان اینکه حاج قاسم به محور وحدت تبدیل شد، اضافه کرد: نشانه دیگر اینکه برخلاف تصور دشمن، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند راه سردار سلیمانی همچنان امتداد دارد. شهادت حاج قاسم سندی بر حقانیت و نشانه‌ای برای حیات انقلاب اسلامی بود؛ او حجتی برای زنده بودن انقلاب شد.

وی همچنین گفت: حاج قاسم همیشه زنده است و امتداد داشته و خواهد داشت. او قهرمان ملی و جهان اسلام است. امروز ما به حاج قاسم مانند گذشته نیاز داریم، چراکه نماد هویت ایرانی و اسلامی است.

لازم به ذکر است اجرای سرود گروه یاوران مهدی از کانون مهدیه قروه و تجلیل از این نونهالان در برنامه و مداحی ذاکر اهل بیت حاج حسن صادقی از دیگر برنامه های این مراسم بود.