«ما ملت امام حسینیم»؛ ویژه‌برنامه بزرگداشت سردار دلها به همت کانون محبان علی‌اکبر (ع) برگزار می‌شود
«ما ملت امام حسينيم»؛ ويژه‌برنامه بزرگداشت سردار دلها به همت کانون محبان علي‌اکبر (ع) برگزار مي‌شود

«ما ملت امام حسینیم»؛ ویژه‌برنامه بزرگداشت سردار دلها به همت کانون محبان علی‌اکبر (ع) برگزار می‌شود

مقدسي، از برگزاري ويژه‌برنامه بزرگداشت سردار شهيد حاج قاسم سليماني به همت کانون فرهنگي هنري محبان علي‌اکبر (ع) خبر داد و گفت: اين بزرگداشت با عنوان «ما ملت امام حسينيم» در کرمانشاه برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 43306 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۳

«میثم مقدسی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های کانون فرهنگی هنری «محبان علی اکبر» کرمانشاه به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: «ما ملت امام حسینیم» عنوان مراسم بزرگداشتی است که روز دوشنبه 12 دی ماه با همکاری برخی نهادها و سازمان های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری محبان علی اکبر (ع) ادامه داد: این مراسم همراه با تکریم از مادران فاطمی و رونمایی از کتاب «هلسیان» خواهد بود.

وی گفت: در این مراسم از مادران کرمانشاهی که بیش از 50 سال در ایام فاطمیه مجالس روضه خوانی دارند، با همکاری بنیاد دعبل خزاعی تقدیر به عمل می آید.


این فعال مسجدی همچنین تقدیر از خانواده یکی از شهدای مدافع امنیت که در جریان اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده بود را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که در این مراسم محقق می شود.

مقدسی در ادامه افزود: در مراسم بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که با عنوان «ما ملت امام حسینیم» برگزار می شود؛ حجت الاسلام «یوسف احمدی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز سخنرانی خواهد کرد و در ادامه شعرخوانی و مرثیه خوانی زینت بخش این محفل خواهد بود.