مسجد هیچ بدیلی در دنیا ندارد/با فعالیت‌ و زمینه‌سازی مناسب شرایط را برای حضور جوانان در مسجد فراهم کنیم
مسجد هيچ بديلي در دنيا ندارد/با فعاليت‌ و زمينه‌سازي مناسب شرايط را براي حضور جوانان در مسجد فراهم کنيم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

مسجد هیچ بدیلی در دنیا ندارد/با فعالیت‌ و زمینه‌سازی مناسب شرایط را برای حضور جوانان در مسجد فراهم کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمين نيک‌بين، عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ضمن حضور در ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور و ديدار با حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، رئيس اين ستاد گفت: براي مسجد هيچ بديلي در دنيا نمي‌توان يافت؛ امروز با فعاليت و زمينه‌سازي مناسب مي‌توان شرايط را براي حضور جوانان در مسجد فراهم کرد.
شناسه خبر : 43297 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «جواد نیک‌بین» نماینده مردم بردسکن و کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 11 دی ماه با حضور در محل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس این ستاد دیدار و گفت وگو کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های مساجد کشور گفت: تلاش ما احیای کارکردهای مساجد از دریچه فعالیت‌های فرهنگی هنری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: در این راستا تاکنون اقدامات متعددی در عرصه‌ هنر برای اعضای کانون‌ها رقم خورده است که از جمله آنها می‌توان به اجرای نمایش‌های آیینی، ساخت واجرای سرودهای متنوع در مناسبت‌های مختلف، ساخت نماهنگ و ... اشاره کرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر یکی از محورهای مورد توجه ما فعال کردن کانون‌های مساجد روستایی و احیای ظرفیت‌های بومی این کانون‌ها در عرصه‌های مختلف است.

بر پایه این گزارش: در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین نیک‌بین طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های کانون‌های مساجد بیان کرد: مشابه و بدیلی برای مسجد در دنیا نمی‌توان یافت؛ مسجد محل حضور اقشار مختلف است، بنابراین باید شرایطی را برای جذب هرچه بیشتر جوانان به مسجد فراهم کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون نیز نوجوان و جوانان در اطراف مسجد هستند و کافی است برایشان برنامه‌ریزی شود تا در کانون گرم مسجد حضور یابند.