ترویج فرهنگ فاطمی و برگزاری نمایشگاه کتاب در مساجد با تخفیف ویژه به کانون‌ها
ترويج فرهنگ فاطمي و برگزاري نمايشگاه کتاب در مساجد با تخفيف ويژه به کانون‌ها

ترویج فرهنگ فاطمی و برگزاری نمایشگاه کتاب در مساجد با تخفیف ویژه به کانون‌ها

همزمان با فرارسيدن ايام سوگواري شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و نشر «مهرستان» در زمينه برگزاري نمايشگاه کتاب با در نظر گرفتن تخفيف ويژه براي بچه‌هاي مسجد همکاري مي‌کنند.
شناسه خبر : 43141 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و نشر «مهرستان» با هدف ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت (ع)، همکاری مشترکی را در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب در مساجد و ارایه تخفیف ویژه به کانون‌های مساجد رقم زدند.

بر پایه این گزارش: آثار ارائه شده از این انتشارات شامل کتاب‌های ویژه کودک و نوجوان و کتاب‌های مهارت های زندگی است؛ در این راستا نشر مهرستان به کانون‌های مساجدی که در ایام فاطمیه اقدام به برگزاری نمایشگاه از این انتشارات کنند، تخفیف ویژه اختصاص می‌دهد. 


این گزارش می افزاید: روش‌های تهیه کتاب از طریق تماس با شماره‌های 09941745474 – 03132368755 امکان‌پذیر است؛ همچنین علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت نشر مهرستان به نشانی Bookmehrestan.ir   اقدام به خرید کتاب کنند، ضمن اینکه کانال ایتا این انتشارات نیز با شناسه Bookmehrestan قابل دسترسی است.

گفتنی است برنامه کاربردی «طاقچه» نیز این آثار را ارایه کرده و اعضای کانون‌ها می‌توانند از این برنامه برای تهیه نسخه دیجیتال آثار و همچنین کتاب‌فروشی‌ها اقدام کنند.