از توزیع بسته های یلدایی تا برگزاری دوره های فاطمه شناسی
از توزیع بسته های یلدایی تا برگزاری دوره های فاطمه شناسی

از توزیع بسته های یلدایی تا برگزاری دوره های فاطمه شناسی

محمد مهدوی فر گفت: یکی از سنت های حسنه را دستگیری از مستمندان است و ما قصد داریم با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) همزمان با یلدا بسته های معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.
شناسه خبر : 1241335 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

«محمد مهدوی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از سنت های حسنه را دستگیری از مستمندان برشمرد و گفت: ما قصد داریم با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) همزمان با یلدا بسته های معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: به همین منظور تعداد ۵۰ بسته معیشتی همراه با میوه در بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: از آنجایی که در آستانه دهه دوم فاطمیه قرار داریم برای بزرگداشت این ایام و آشنایی نوجوانان و جوانان با زندگی حضرت زهرا (س)، در تدارک برگزاری نمایشگاه کوچه های بنی هاشم هستیم.

 

مهدوی فر ابراز کرد: در این نمایشگاه سعی داریم مراحل زندگی حضرت زهرا (س) از ولادت تا شهادت را به صورت نمادین نشان دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه دوم فاطمیه، برگزاری دوره های فاطمه شناسی با حضور اساتید مطرح کشوری و استانی برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: این دوره ها به صورت مجزا برای بانوان و آقایان برگزار می‌شود و همچنین با حضور در مدارس نیز دوره های فاطمه شناسی برای نوجوانان برگزار می‌شود.

 

مهدوی فر اضافه کرد: دوره فاطمه شناسی با همکاری موسسه غدیر شناسی از شنبه هفته آینده به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز همزمان با دهه دوم فاطمیه مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.

 

مهدوی فر در خاتمه یادآور شد: طرح اطعام فاطمی نیز در این ایام با اولویت خانواده های نیازمند اجرا می شود.

پایان پیام/ 586