دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز با مسئولان استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد البرز با مسئولان استاني و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز با مسئولان استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد البرز، با نماينده مردم شهرستان‌هاي ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در مجلس شوراي اسلامي و همچنين مديرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز ديدار کرد.
شناسه خبر : 43008 تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات و رسانه ای (فهما) از استان البرز: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ديدار سه جانبه با حضور «ُعید جابری انصاری» مدير کل فرهنگ و ارشاد سلامی استان، «علی حدادی» نماينده مردم  شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام «کاظم شکری» مدير ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز با هدف بررسی برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و تقویت تفاهم‌نامه‌ها  برگزارشد.


حجت الاسلام شکری در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و هنری متنوعی که می تواند در مساجد بروز و ظهور یابد، گفت: رشد و بالندگی حوزه فرهنگ و هنر در استان البرز بر لزوم استفاده در رفع و کاهش کاستی های فرهنگی و هنری استوار است، بنابراین باید در راستای تقویت این عرصه تلاش کرد.

همچنین در ادامه، حدادی با اشاره به اولویت‌های فرهنگی استان البرز ابراز امیدواری کرد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان تلاش شود.

این گزارش می افزاید: در بخش دیگری از این دیدار سه جانبه؛ جابری انصاری، ضمن تقدیر از حضور نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در این دیدار از اقدامات انقلابی وی قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با حفظ و تقویت فضای همدلی میان مسئولین و دستگاه های اجرائی استان البرز، حوزه فرهنگ و هنر در این استان با توسعه کیفی وکمی همراه شود.