مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی ترسیدم» ویژه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود
مسابقه کتابخواني «از چيزي نمي ترسيدم» ويژه سومين سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليماني برگزار مي‌شود
به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی ترسیدم» ویژه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود

همزمان با فرارسيدن سومين سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سليماني» مسابقه کتابخواني «از چيزي نمي‌ترسيدم» به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 42989 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت یاد این شهید عزیز، ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب « از چیزی نمی ترسیدم » ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور می کند.


بر پایه این گزارش: کتاب « از چیزی نمی‌ترسیدم » زندگینامه‌ خودنوشت سردار سلیمانی است که توسط انتشارات مکتب حاج قاسم منتشر شده است؛ این کتاب شامل دست‌نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه مبارزات انقلابی در سال ۵۷ است.


 کتاب ازچیزی نمی ترسیدم، شرح زندگی مردی از دل روستایی دورافتاده در کرمان است که چند دوره از زندگی ساده و کوتاهش را روایت کرده و نشان می دهد که چگونه از چوپانی به جایگاه بلندی رسید. آنان که سردار سلیمانی را فقط با لباس نظامی دیدند خوب است ببینند که او چگونه پرورش یافته است.


این گزارش می افزاید: علاقه‌مندان برای دریافت کتاب می توانند با تخفیف پنجاه درصد به برنامه کاربردی طاقچه مراجعه و عبارت Sardaredelha را وارد کنند.

گفتنی است اعضای کانون های فرهنگی هنری جهت شرکت در این مسابقه می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند؛ ضمن اینکه زمان شرکت در این مسابقه از 22 آذر تا 30 دی ماه 1401 بوده و در پایان به نفرات برتر این مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.