تربیت کادر رسانه‌ای برای جبهه انقلاب به همت کانون فرهنگی هنری ثارالله/ از برپایی جشنواره‌های تخصصی تا دوره‌های آموزشی
تربيت کادر رسانه‌اي براي جبهه انقلاب به همت کانون فرهنگي هنري ثارالله/ از برپايي جشنواره‌هاي تخصصي تا دوره‌هاي آموزشي

تربیت کادر رسانه‌ای برای جبهه انقلاب به همت کانون فرهنگی هنری ثارالله/ از برپایی جشنواره‌های تخصصی تا دوره‌های آموزشی

يوسفي، با اشاره به رويکرد رسانه‌اي کانون ثارالله زنجان در فعاليت‌هاي فرهنگي هنري گفت: هدف ما تربيت کادر رسانه‌اي جبهه انقلاب است که در راستاي رسيدن به آن جشنواره‌هاي متعدد تخصصي و دوره‌آموزشي مختلفي را در طول سال برگزار مي‌کنيم.
شناسه خبر : 42789 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

«محمدحسن یوسفی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری کانون «ثارالله» زنجان در راستای استعدادیابی بچه‌های مسجد گفت: امسال چهار جشنواره همزمان با ایام‌الله دهه فجر با محور موضوعات فرهنگی هنری با تکیه بر رویکرد رسانه‌محور برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله ادامه داد: اهمیت رسانه در سال‌های اخیر بیش از هر زمان دیگری مشهود شده است؛ از سوی دیگر ما با کمبود کادر رسانه‌ای برای جبهه انقلاب مواجهیم؛ با توجه به این مولفه‌ها بود که چهار جشنواره فرهنگی هنری را ترتیب دادیم تا از رهگذر این اقدام فرهنگی و مسجدی بتوانیم نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به این عرصه را تربیت کنیم.

وی افزود: برگزاری مسابقه روزنامه‌دیواری ویژه گروه سنی 8 تا 16 سال برای دختران و پسران عضو در کانون ثارالله از جمله این فعالیت‌ها است که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه با موضوع «مروری بر زندگی امام خمینی (ره)» و «خیانت شاهان پهلوی» می‌توانند آثار خود را در قطع A2 (84✖60)  تا 12 بهمن ماه به مسئولین کانون تحویل دهند.

این فعال مسجدی تصریح کرد: همچنین مسابقه دوبله نیز برای اولین بار به همت کانون فرهنگی هنری ثارالله برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت فایل‌های صوتی و یا تصویری به مدت زمان حداکثر یک دقیقه تهیه کنند؛ ضمن اینکه بچه‌های مسجدی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در پیام‌رسان «ایتا» به شماره 09921870348 پیام ارسال کنند.


یوسفی، همچنین از برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل با عنوان«جلوه‌های مسجد» خبر داد و افزود: «نمایی از مسجد»، «نماز و نیایش در مسجد»، «فعالیت‌های اجتماعی در مسجد» موضوعات این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: علاقه مندان از اول آذر تا 15 بهمن سال جاری می توانند آثار خود را به صورت رنگی و با فرمت JPG ارسال کنند، ضمن اینکه هر عکاس می تواند 3 اثر به دبیرخانه جشنواره و به پیام رسان «ایتا» به شماره 09921870348 ارسال کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله تصریح کرد: همچنین دومین جشنواره فیلم و مستند بچه‌های مسجد با موضوعات خاطرات شهدا، دهه فجر انقلاب اسلامی، فیلم‌های مفهومی 100 ثانیه‌ای، به همت کانون ثارالله برگزار می شود که علاقه‌مندان می توانند تا 10 آذر برای شرکت در جشنواره ثبت نام و تا 15 بهمن فیلم خود را تحویل دبیرخانه دهند؛ ضمن اینکه شناسه @Vlayat_ali_admin 2  و شماره تماس 09921870348 برای راهنمایی شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.


یوسفی ادامه داد: این جشنواره ها و اساسا فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون ثارالله با همراهی با حوزه هنری  و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می شود و در نظر داریم در عرصه فیلم سازی به زودی و با همکاری این دو نهاد، دوره کوتاه اصول فیلم سازی را برگزار کنیم.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانال کانون فرهنگی هنری ثارالله زنجان در پیام رسان «ایتا» با شناسه asheghane_h_mahdi@در جریان فعالیت‌های این کانون قرار بگیرند.