آخرین وضعیت امام مسجدالهادی(ع) که مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت
آخرین وضعیت امام مسجدالهادی(ع) که مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت

آخرین وضعیت امام مسجدالهادی(ع) که مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت

حجت‌الاسلام کارخانه گفت: پزشکان در آخرین معاینه، بنده را از انجام هرگونه فعالیتی که با استرس و خستگی زیاد همراه باشد، منع و مرخصی‌ام را دو ماه دیگر تمدید کردند. البته این دوران نقاهت مانع تعطیلی فعالیت‌های مسجد الهادی(ع) نشده است.
شناسه خبر : 1237433 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حمله به مساجد و ائمه جماعات و روحانیون از کریه‌ترین جلوه های فتنه اخیر کشور است که بیش از پیش از دشمنی سران پشت‌پرده آن با اسلام و ارزش های اسلامی پرده برمی‌دارد. حجت الاسلام «محمدعلی کارخانه»، امام جماعت مسجد هرندی (واقع در تهران، محله هرندی، خیابان مشهدی حسن) نیز ازجمله روحانیونی است که در جریان اغتشاشات مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت و بشدت آسیب دید؛ در گفتگو با وی مروری داریم بر آخرین وضعیت این امام جماعت جهادی و فعال.

 

حجت الاسلام «محمدعلی کارخانه» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه چند روز قبل برای معاینه و اطلاع از وضعیت سلامتی‌اش به پزشک مراجعه کرده است، اظهار کرد: پزشکان همچنان بنده را از انجام هر گونه فعالیتی که با استرس و تنش و خستگی و کار زیاد فکری همراه است، منع کرده اند.

 

امام جماعت مسجدالهادی(ع) (واقع در تهران، محله هرندی، خیابان مشهدی حسن) اظهار کرد: با وجود اینکه علاقمند به حضور در محل کار در یکی از سازمان های فرهنگی و تبلیغی و همچنان در مسجد هستم، اما پزشکان دو ماه دیگر مرخصی‌ام را تمدید کردند و تذکر دادند که استفاده از گوشی همراه، رانندگی و تماشای تلویزیون برای من مضر است و نباید این فعالیت ها را انجام دهم.

 

وی در ادامه درباره نحوه فعالیت های مسجد الهادی(ع) در دوران نقاهتش، گفت: همچنان به صورت روزانه فعالیت های این مسجد را دنبال می کنم و برنامه های نماز جماعت و فرهنگی و دینی در این مسجد برگزار می شود. کارگاهی که در آن چندین بانوی بدسرپرست یا بی‌سرپرست فعالیت دارند، دایر است و کمک مومنانه نیز میان نیازمندان به صورت منظم توسط اهالی مسجد الهادی(ع) توزیع می شود.

 

حجت الاسلام کارخانه در ادامه با بیان اینکه نماز جماعت مسجدالهادی(ع) توسط یک فرد غیرروحانی از مسجدی‌های معمر و متدین و معتمد اهالی محله هرندی اقامه می شود، خاطرنشان کرد: اهالی این مسجد منتظر بهبودی کامل‌ و بازگشتم به مسجد هستند، هر چند درخواست اعزام امام نائب برای مسجد الهادی(ع) را به مرکز رسیدگی به امور مساجد داشته ام.

 

یادآور می شود، حجت الاسلام محمدعلی کارخانه، امام جماعت مسجد الهادی(ع) منطقه هرندی تهران در ابتدای مهر ماه امسال مورد ضرب و شتم اغتشاشگران قرار گرفت و بشدت دچار آسیب شد به گونه ای گه با گذشت دو ماه هنوز بهبود نیافته و باید دوران نقاهت را همچنان سپری کند.

 

خبرگزاری شبستان برای ایشان و دیگر آسیب دیدگان اغتشاشات اخیر کشور شفای عاجل را از درگاه الهی مسئلت دارد.

پایان پیام/ 397