پرستاران بیمارستان ماسال با حضور اعضای کانون زینبیه(س) تجلیل شدند
پرستاران بیمارستان ماسال با حضور اعضای کانون زینبیه(س) تجلیل شدند

پرستاران بیمارستان ماسال با حضور اعضای کانون زینبیه(س) تجلیل شدند

وحدانی گفت: پرستاران بیمارستان رسالت ماسال با حضور اعضای کانون زینبیه(س) خشکرودبار تجلیل شدند.
شناسه خبر : 1236855 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۵۳

سودابه وحدانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: پزشکان و پرستاران در خط مقدم خدمت به بیماران قرار دارند و به فرموده مقام معظم رهبری نزد خداوند تعالی ماجور هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: ایثار و فداکاری زمانی در هشت سال دفاع مقدس توسط جوانان مومن جلوه‌گر شد و امروز در عرصه خدمت رسانی به بیماران توسط کادرهای درمانی متبلور است.

 

وی گفت: کادر درمانی و پرستاران به صورت شبانه روزی در طول 2 سال گذشته عرصه مبارزه با ویروس کرونا و  در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و این تلاش ها و زحمات جای تقدیر و تجلیل دارد.

 

وحدانی تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) با حضور در اورژانس بیمارستان رسالت ماسال از پرستاران این بیمارستان تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: کودکان این کانون هم با کشیدن نقاشی و هدیه به پرستاران از آنها تکریم به عمل آوردند.

پایان پیام/ 526