جشن میلاد حضرت زینب(س) به همراه تماشای فوتبال در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا
جشن میلاد حضرت زینب(س) به همراه تماشای فوتبال در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا

جشن میلاد حضرت زینب(س) به همراه تماشای فوتبال در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا

رمضانپور گفت: جشن میلاد حضرت زینب(س) به همراه تماشای فوتبال در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا برگزار شد.
شناسه خبر : 1236426 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۸

امیر رمضانپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) به عنوان بانوی صبور، شجاع و بصیر الگوی هر مسلمان انقلابی است و پیروی از سیره این بانوی بزرگ اسلام می تواند برای قدم گذاشتن هر بانوی ایرانی در مسیر درست راهگشا باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا با بیان اینکه حضرت زینب(س) خود به تنهایی یک دانشگاه است افزود: می‌توان از حضرت زینب (س) به عنوان الگوی تمام عیار در عرصه های مختلف زندگی و در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و به طور کلی در عرصه های فردی و اجتماعی یاد کنیم.

 

وی با بیان اینکه در بیانات رهبر معظم انقلاب هم اشارات ویژه ای نسبت به شاخص بودن شخصیت و عملکرد حضرت زینب (س) بیان شده گفت: رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۷۴ در مورد حضرت زینب (س) فرمودند که از جهات مختلف یک استاد، معلم معنویت، معلم اخلاق و معلم رفتار اسلامی زنان محسوب می‌شود، زن مسلمان از درون خانواده تا درون جامعه مسائل علمی و سیاسی، کمک رسانی، ارزش های اخلاقی و نشان دادن منشأ بزرگ انقلابی همه را با هم دارد.

 

رمضانپور تصریح کرد: در جهت تببین شخصیت والای حضرت زینب کبری(س) و با هدف ترویج و نشر معارف اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) جشن میلاد این بانوی بزرگوار در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) همراه با تماشای فوتبال ایران و آمریکا بود که استقبال خوبی از این برنامه شد.

 

پایان پیام/ 526