درک اهمیت مسجد و کارکردهای آن نشان از بلوغ فکری جامعه و دولت دارد
درک اهميت مسجد و کارکردهاي آن نشان از بلوغ فکري جامعه و دولت دارد
سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران؛

درک اهمیت مسجد و کارکردهای آن نشان از بلوغ فکری جامعه و دولت دارد

مقدم، با اشاره به شعار دولت مبني بر «نهضت بازگشت به مسجد» اظهار کرد: درک اهميت مسجد و کارکردهاي آن نشان از بلوغ فکري جامعه و دولت دارد.
شناسه خبر : 42661 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان تهران: آیین تکریم «حسین براتی» سرپرست سابق و معارفه «مهدی مقدم» سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران عصر امروز سه‌شنبه 8 آذر ماه برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و «محمد خراسانی زاده»، مدیر کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

«مهدی مقدم»، سرپرست جدید کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در این مراسم با اشاره به شعار دولت مبنی بر نهضت بازگشت به مسجد گفت: درک اهمیت مسجد و ماموریت های مسجدی نشان از بلوغ فکری دولت در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: باید از مدل های بومی و ایرانی پیروی و بر اساس آنها برنامه ریزی کنیم، از سوی دیگر با وجود دولت و مجلس انقلابی هیچ بهانه و کم کاری در این حوزه پذیرفته نیست چرا که ما متولی کار هستیم و پای کار خواهیم ایستاد.

بر پایه این گزارش در بخش دیگری از این مراسم «حسین براتی» سرپرست سابق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه باید با تمام توان نسبت به مسجد در دولت مردمی انجام وظیفه کنیم، گفت: در استان تهران در حوزه مسجد ماموریت های زمین مانده وجود دارد که امیدواریم با مدیریت جدید این خلاءها پر شود.