گسترش همکاری‌های کانون‌های مساجد فارسان و حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری
گسترش همکاري‌هاي کانون‌هاي مساجد فارسان و حوزه هنري استان چهارمحال و بختياري
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان چهار محال و بختیاری؛

گسترش همکاری‌های کانون‌های مساجد فارسان و حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری

در ديدار مشترک مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و رئيس حوزه هنري انقلاب اسلامي استان چهار محال و بختياري با رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فارسان بر گسترش فعاليت هاي هنري در سطح کانون‌ها تاکيد شد.
شناسه خبر : 42637 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، نشست مشترک محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، احسان قائدی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و اسفندیار امیریان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان برگزار شد.   

                                                                        

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای این نشست گفت: نگاه ما در حوزه فعالیت های هنری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از جمله سرود، نمایش، فیلم، داستان نویسی و... نگاه محصول محور و تولیدی است تا کانون های فرهنگی هنری مساجد پس از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی بتوانند به خودکفایی رسیده و تولید اثر داشته باشند.

 

اسفندیار امیریان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان در این نشست با اعلام اینکه تاکنون 38 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان تاسیس و مشغول فعالیت هستند، افزود: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان در سومین رویداد ملی فهما در سال 1400 موفق به کسب رتبه برتر در رواق نمایش شده است که نشان از توان بالای هنرمندان مسجدی شهرستان فارسان در کشور است.                                                                                 

 

همچنین در ادامه احسان قائدی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست، ضمن بیان ظرفیت های مهم و اثرگذار در کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار امیدواری کرد، بتوانیم در برنامه های مشترک از ظرفیت بچه های مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد و معرفی نخبگان این عرصه به جامعه هنری استان و کشور استفاده کنیم.