برگزاری ۱۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در کانون امام علی(ع) نکا
برگزاری ۱۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در کانون امام علی(ع) نکا

برگزاری ۱۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در کانون امام علی(ع) نکا

افشارزاده گفت: برگزاری ۱۰ عنوان برنامه هفته بسیج در کانون امام علی(ع) نکا با اولویت بصیرت و روشنگری در دستور کار قرار گرفت تا دین خود را به این انقلاب و نظام و نسل جدید نشان دهیم.
شناسه خبر : 1235954 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۱

مجتبی افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: جامعه امروز ما با توجه به همه رشد و نمو و اقتداری که دارد؛ همچنان مورد تهاجمات فرهنگی و ارزشی دشمنان است و نباید این انقلاب و نسل جدید رها شود و وظیفه تک تک ما استمرار انقلاب و حفظ خط خون سرخ شهداست.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: در برهه ای از زمان شاید درگیری های مختلف ما موجب شده است که در بخش هایی از انتقال ارزشها کاهلی انجام شده باشد اما در ادامه راه باید آگاهتر و بیدارتر از همیشه برای اقتدار ایران عزیز و سربلند تلاش کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در هفته بسیج امسال با برنامه ریزی انجام شده برنامه های متنوعی را در دستور کار داریم که از جمله مهمترین این برنامه ها افزایش بصیرت افزایی و روشنگری است که با قوت در دستور کار است تا نسل جدید از ارزش های این انقلاب و نظام بیشتر از قبل بداند و فراموش نکند.

 

افشارزاده گفت: برگزاری ۱۰عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در کانون امام علی(ع) نکا با اولویت بصیرت و روشنگری در دستور کار قرار گرفت تا دین خود را به این انقلاب و نظام و نسل جدید ادا کنیم.

 

مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: برپایی نمایشگاه توانمندی ها، ایستگاه صلواتی، ایستگاه نقاشی، تجلیل از بسیجیان برتر و نمونه، حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های هفته بسیج کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در کنار برنامه های بصیرت افزایی است.

پایان پیام/ 175