نوای سرود بچه‌های مسجد در حمایت از تیم ملی فوتبال در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود
نواي سرود بچه‌هاي مسجد در حمايت از تيم ملي فوتبال در سراسر کشور طنين‌انداز مي‌شود
عصر امروز و به صورت همزمان؛

نوای سرود بچه‌های مسجد در حمایت از تیم ملی فوتبال در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود

گروه‌هاي سرود کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد سراسر کشور در راستاي حمايت از تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 2022 قطر، عصر امروز و به صورت همزمان به اجراي سرود مي‌پردازند.
شناسه خبر : 42614 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، سرود از بدو تاسیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛ همواره به عنوان یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های بچه‌های مسجد در عرصه فرهنگ و هنر شناخته شده تا جایی که بسیاری از مفاهیم و ارزش‌ها به وسیله سرود که تلفیقی از شعر و موسیقی فاخر محسوب می‌شود، توسط اعضای کانون‌های مساجد در نقاط مختلف ایران اسلامی به نسل جوان و اقشار مختلف جامعه منتقل شده است.

​در این راستا و به سفارش واحد سرود ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛ چهار اثر همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال 2022 در کشور قطر با همکاری گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان‌ها تولید شد تا ضمن تاکید بر یکپارچگی و همبستگی مردم ایران از تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت کنند.

بر پایه این گزارش: گروه سرود «ری‌نوا» از کانون فرهنگی‌هنری «حضرت زینب(س)» با سرود «ایران عزیز» و گروه سرود «نسیم رحمت» کانون فرهنگی هنری «نور ولایت» از استان تهران با سرود «نوجوان ایرانی»، همچنین گروه سرود «فجر جاوید» کانون فرهنگی هنری «غدیر» استان یزد با تولید و ساخت دو سرود با عناوین «مهد همدلی» و «ایران من» در قاب هنر به جهاد تبیین پرداختند تا ضمن تاکید بر مفاهیم والای دینی و ملی؛ از بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام جهانی نیز حمایت کنند.

گفتنی است این چهار سرود امروز دوشنبه 7 آذر ساعت 15 به صورت سراسری و در سطح میادین مهم شهرها و یا برخی اماکن اجرا می شود.