تجلیل بچه مسجدی های کانون امام علی (ع)جیرفت از بسیجیان نمونه
تجلیل بچه مسجدی های کانون امام علی (ع)جیرفت از بسیجیان نمونه

تجلیل بچه مسجدی های کانون امام علی (ع)جیرفت از بسیجیان نمونه

یونس میجانی گفت: شامگاه امشب به مناسبت هفته بسیج، از بسیجیان نمونه مسجد امام علی (ع) شهر جیرفت تجلیل شد.
شناسه خبر : 1235781 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۴۴

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه امشب به مناسبت هفته بسیج، از بسیجیان نمونه مسجد امام علی (ع) تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: با حضور امام جماعت مسجد، رئیس دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و هیئت امنای مسجد امام علی (ع) از ۱۳ بسیجی نمونه سال تجلیل شد.

 

وی با اشاره به تعامل خوب و سازنده پایگاه بسیج با کانون امام علی (ع)، بیان کرد: این بسیجیان در طول سال در اجرای برنامه های مناسبتی، فرهنگی، هنری و با ما همکاری داشته اند، که هفته بسیج فرصتی شد تا از آنها تجلیل کنیم.

 

میجانی ابراز کرد: در این مراسم، لوح تقدیر با امضای فرمانده سپاه شهرستان، یک جلد کلام الله مجید، سجاده و مهر تقدیم بسیجیان نمونه مسجد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای این بسیجیان، عنوان کرد: هدف از اجرای این ویژه برنامه، قدردانی از زحمات این عزیزان و همچنین معرفی الگوهای نمونه در اخلاق، رفتار و منش به نوجوانان محله مسجد بود.

 

وی در خاتمه یادآور شد: مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) و با همکاری پایگاه مقاومت امام علی (ع) برگزار شد.

پایان پیام/ 586