کلاس‌های حفظ قرآن در کانون قرآن بیرجند آغاز شد
کلاس‌های حفظ قرآن در کانون قرآن بیرجند آغاز شد

کلاس‌های حفظ قرآن در کانون قرآن بیرجند آغاز شد

باقری‌نیا از راه اندازی خانه قرآن در کانون قرآن و عترت مسجد آل رسول(ص) خبر داد و گفت: کلاس‌های حفظ قرآن برای تمامی سنین در این کانون آغاز شده است.
شناسه خبر : 1235116 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۳

«فاطمه باقری‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی، اظهار کرد: کلاس حفظ قرآن یک ساله با همکاری موسسه بیت الاحزان در عصر روزهای یک شنبه و سه شنبه و صبح چهارشنبه‌ ها در کانون آغاز شده است.

 

مدیر کانون قرآن و عترت مسجد آل رسول (ص) بیرجند با بیان اینکه کلاس‌های حفظ قرآن برای تمامی گروه‌های سنی است، گفت: در پایان این کلاس گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

 

باقری‌نیا در ادامه از راه اندازی خانه قرآن در کانون قرآن و عترت مسجد آل رسول(ص) با همکاری انجمن حافظان قرآن خبر داد و افزود: همچنین در قالب طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل دانش آموزان مدرسه شاهپری از کانون بازدید داشتند.

 

وی تصریح کرد: قرار است کلاس هدیه‌های آسمانی دانش آموزان مدرسه شاهپری در محل مسجد برگزار شود.

 

مدیر کانون قرآن و عترت مسجد آل رسول (ص) بیرجند از حضور 34 دانش آموز در این طرح خبر داد و گفت: کلاسی که در مدرسه قرار است برگزار شود در محل مسجد تشکیل می‌شود تا دانش آموزان در سنین پایین با کارکردهای مسجد آشنا و با آن انس بگیرند.

 

وی با بیان اینکه این کانون دارای 200 نفر عضو است، افزود: برخی دانش‌آموزان در طرح پیوند مدرسه، مسجد و منزل عضو کانون هستند و مابقی امسال عضو کانون خواهند شد.

 

مدیر کانون قرآن و عترت مسجد آل رسول (ص) بیرجند خاطرنشان کرد: این کانون در رواق نور در سامانه فهما رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 575