میزبانی کانون فرهنگی هنری فاطمه ها از شاعر شعر انار
میزبانی کانون فرهنگی هنری فاطمه ها از شاعر شعر انار

میزبانی کانون فرهنگی هنری فاطمه ها از شاعر شعر انار

فرزاد میرشکاری گفت: باز آموزشی دیگر زیر درخت انار کانون فاطمه ها، این بار درخت انار میزبان شاعر شعر انار صد دانه یاقوت بود.
شناسه خبر : 1234986 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۲۳

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کارگاه آموزش قصه گویی ویژه کودکان، والدین و مربیان با حضور مصطفی رحماندوست در دهکهان برگزار شد.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج با اشاره به این که دوره های آموزشی در طبیعت زیبای روستا برگزار می‌شود، بیان کرد: باز آموزشی دیگر زیر درخت انار کانون فاطمه ها، این بار درخت انار میزبان شاعر شعر انار صد دانه یاقوت بود و روزی به یاد ماندنی را برای اهالی روستای دهکهان رقم زد.

 

 

 

 

 

وی با بیان این مطلب که کارگاه آموزش قصه گویی با حضور ۱۰۰ نفر از مادران، کودکان اهل روستا برگزار شد، ابراز کرد: کانون فاطمه ها در برگزاری این کارگاه آموزشی، میزبان استاد رحماندوست و ۱۶ قصه گوی کشوری بود.

 

 

 

 

 

 

میرشکاری اظهار کرد: کارگاه آموزش قصه گویی همراه با قصه گویی و خاطره گویی استاد رحماندوست بود و علاوه بر این نیز مادران همنوا با کودکان شعر انار را زمزمه کردند.

 

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج اضافه کرد: استقبال بی نظیر از این کارگاه آموزشی، گواهی بر جایگاه و ارزش قصه در بین مادران و کودکان دهکهانی است.

 

 

 

 

وی عنوان کرد: در کارگاه آموزش قصه گویی تعداد زیادی از جوانان روستا که شاید تاکنون موفق به جذب آنها نشده بودیم برای دیدار با استاد رحماندوست و گرفتن عکس یادگاری با ایشان در صف ایستاده بودند.

 

میرشکاری در خاتمه تاکید کرد: یکی از شیوه های جذب جوانان به کانون فاطمه ها دعوت از چهره های برجسته است که دیگر کانون ها نیز می توانند این کار را انجام دهند.

پایان پیام/ 586